۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آزمون سخت شورای شهر قزوین در طلیعه خدمت
کد خبر: ۳۵۱۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۳ ساعت: ۷:۱۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

مراقب حواشی و رفتارهای نادرست اعوان و انصار خود باشید

مبادا روزی فرا رسد، زمزمه‌هایی که از دفتر فلان نماینده و فلان مسئول به گوش می‌رسد، از دفاتر شما و منتخبتان در شهرداری هم برخاسته و خاطر مردم را مکدر سازد.

آزمون سخت شورای شهر قزوین در طلیعه خدمت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین،

مردم در شرایطی پای صندوق های رأی حاضر شدند که خسته‌ و گله‌مند از عملکرد نامناسب دولتمردان و هواداران و همسویان آن‌ها در شورای شهرها و روستاها، واپسین تیر در کمان امید و اعتماد را صرف گزینه‌هایی کردند که در سابقه و شعارشان انقلابی گری، عدالت طلبی، فساد ستیزی و آرمان‌خواهی وجهی برجسته و متمایز داشت.

بدیهی است این فرصت بزرگ و شاید تکرار نشدنی باید مغتنم شمرده شده و از آن برای بازسازی امید و اعتماد مردم، آن هم با خدمتی مخلصانه و بی‌وقفه استفاده کرد.

و اما وای به روزی که نتوانیم قدر لحظه لحظه این ایام را بدانیم و به جای خدمت به مردم، وقت و انرژی خود را در این برهه حساس کنونی که چیزی جز خدمت صادقانه و بی‌وقفه نمی‌تواند التیامی بر آلام پرشمار مردم باشد، صرف قدرت طلبی خود و جریانات و سلایق این ور آن ور سیاسی کنیم.

بزرگترین تهدید آن هنگام است که تنها امید مردم به اصلاح اوضاع که به انتخاب طیفی انقلابی، مومن و معتقد به مبانی و آرمان‌های انقلاب در کرسی‌های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر منجر شده است، به یأس مبدل شود که برای قاصرین و مقصرین خطایی نابخشودنی است و جبران بسیار سخت و شاید ناممکن باشد.

و اما روی سخن با منتخبین مردم قزوین در شورای اسلامی شهر است. آزمونی سخت در طلیعه خدمت پیش روی شماست و آن انتخاب شهردار است. به میزان حساسیت جایگاه و تصمیم شما وسوسه‌های شیطان نیز غامض و پیچیده‌تر می شود که گاه از سوی اطرافیان و نزدیکان شما، گاه از جانب تشکل‌ها و جریانات حامی شما، گاه از طرف رسانه‌ها و فضاسازی‌ها و گاه از سوی هوای نفس به شوق قدرت طلبی و قدرت خواهی به شما روی می‌آورد. آنچه مهم است حجیت انتخاب و تصمیم شما در پیشگاه خداوند و مردم است که آیا فرد منتخب حائز ویژگی‌های لازم در بین گزینه‌های موجود هست و یا خیر و اگر توصیه‌ها و پیشنهاداتی از جانب دیگران صورت می‌گیرد به این شرط باید قبول افتد.

ویژگی‌هایی چون عدالت طلبی، پاک دستی، تخصص، تجربه، برخورداری از روحیه‌ای جهادی و انقلابی و ....

مبادا روزی فرا رسد، زمزمه‌هایی که از دفتر فلان نماینده و فلان مسئول به گوش می‌رسد، از دفاتر شما و منتخبتان در شهرداری هم برخاسته و خاطر مردم را مکدر سازد که اگر چنین شود تکلیف‌گرایی انقلابی فعالان سیاسی و رسانه‌ای این جبهه اقتضائاتی دارد که از آن چشم پوشی نخواهد شد.

والبته خادمین و تلاش‌گران صادق و بااخلاص در مرتبه اول در پیشگاه خدا مأجور بوده و ثانیا در محضر مردم می‌باید قدر دانسته شوند و امید به همین است.

توفیق در خدمتگزاری را از خداوند متعال برایتان مسئلت داریم.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان