۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح سوال از وزیر نیرو توسط دکتر محمدبیگی در دستور کار قرار گرفت
کد خبر: ۳۵۱۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۵ ساعت: ۱۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

در پی اعتراض واحدهای صنعتی نسبت به قطعی برق:

طرح سوال از وزیر نیرو توسط دکتر محمدبیگی در دستور کار قرار گرفت

با توجه به اعتراضات مردمی و آسیب‌های وارد شده ناشی از قطعی برق به دستگاه‌های تولیدی در واحدهای صنعتی استان قزوین، دکتر محمدبیگی طرح سوال از وزیر نیرو را در دستور کار خود دارد.

طرح سوال از وزیر نیرو توسط دکتر محمدبیگی در دستور کار قرار گرفت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز طی تماس تلفنی با مهندس انجم شجاع معاون وزیر نیرو ضمن انتقاد شدید از بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در خصوص قطعی مکرر و بی‌ضابطه برق و ایجاد نارضایتی شدید مردم، پیگیر حل مشکلات ناشی از قطعی برق در سراسر کشور به ویژه استان قزوین شد.

در این تماس تلفنی، دکتر محمدبیگی با اشاره به ضررهای قطعی برق به واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین نارضایتی شدید مردم در نواحی مسکونی از قطع شدن بی‌ضابطه و مکرر برق اعتراض شدید خود را نسبت به این بی‌تدبیری و بی‌برنامگی دولت در این خصوص اعلام کرد.

وی خواستار پاسخگویی هر چه سریع‌تر وزیر نیرو به مردم و نمایندگان و ارائه یک بسته حل معضل فوری شد.

این موضوع در مجلس به صورت ویژه در حال پیگیری بوده و در پی اعتراض شدید نمایندگان مجلس از جمله دکتر محمدبیگی فردا جلسه اضطراری در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطعی برق برگزار می شود.

 در این جلسه فوری مسئولین وزارت نیرو در کمیسیون انرژی مجلس حاضر و پاسخگوی علل قطعی برق در هفته های اخیر خواهند بود. همچنین ضمن بررسی اقدامات انجام شده، راهکارهای مدیریت فوری این معضل بررسی و به وزارت نیرو ارائه خواهد شد تا هر چه سریعتر برای آن چاره اندیشی لازم صورت بگیرد.

در این راستا دکتر محمدبیگی به همراه تعدادی از نمایندگان با دکتر فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در خصوص چاره جویی برای قطعی مکرر برق تبادل نظر انجام دادند.

همچنین با توجه به اعتراضات مردمی و آسیب‌های وارد شده ناشی از قطعی برق به دستگاه های تولیدی در واحدهای صنعتی استان قزوین دکتر محمدبیگی طرح سوال از وزیر نیرو را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان