۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قرنطینه روستای گازرخان الموت شرقی به مدت یک هفته
کد خبر: ۳۵۱۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۳ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اعلام کرد

قرنطینه روستای گازرخان الموت شرقی به مدت یک هفته

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا استان قزوین گفت: روستای گازرخان الموت در قرنطینه بوده و هرگونه رفت و آمد به روستا به هر شرایط خاص ممنوع است.

قرنطینه روستای گازرخان الموت شرقی به مدت یک هفته
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: روند کرونا در استان در کنترل کامل است، بر اساس آخرین ارزیابی روند کرونا از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی‌ها کاملاً کاهشی و تحت مدیریت است.

وی افزود: روستای گازرخان الموت، در قرنطینه است و هرگونه رفت و آمد به روستا به هر شرایط خاص ممنوع بوده و قرنطینه روستای گازرخان حداقل یک هفته ادامه می‌یابد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا استان قزوین تصریح کرد: تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا واکسینه می‌شوند همچنین از تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا گرفته می‌شود و ورود و خروج رانندگان به روستای گازرخان فقط با انجام تست میسر است.

وی بیان کرد: از دلایل اصلی افزایش تعداد کرونا در روستای گازرخان کارگران فصلی هستند که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده‌اند زیرا روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات باغی فراوانی است که به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح در روستای گازرخان به مدت ۱۰ روز تعطیل بوده و نظارت مستمر و روزانه بر اصناف داخل روستا به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان