۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد
کد خبر: ۳۵۱۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: نام نویسی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شده است.

نام‌نویسی در جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد
رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: نام نویسی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شده است و تا ۱۰ مردادماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری خود هرساله کارآفرینان برتر را در حوزه‌های مختلف به کشور معرفی می‌کند که در جشنواره‌های ملی با حضور مسئولان کشوری مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند.

گروسی اضافه کرد: در این جشنواره ابتدا کارآفرینان برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: سال گذشته سه کارآفرین برتر استان در سیزدهمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان با حضور استاندار قزوین در زمینه تولید انواع کریستال، تولید مواد اولیه صنایع رنگ و پلی یورتان و کشت و صنعت تجلیل شدند.

گروسی اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کنونی جامعه بر اثر تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از کارآفرینی است که موجب توجه به حوزه‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه و رونق فضای کسب و کار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی karafarinanebartar.mcls.gov.ir برای ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند، افزود: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی سه هزار و ۷۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۵ نفر منتخب برتر استانی و ۱۲ نفر منتخب ملی شدند وامیدواریم در سال جاری نیز شاهد انتخاب و معرفی تعداد بیشتری از کارآفرینان برتر استان باشیم.

گروسی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترین‌ها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان از جمله اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان