۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استمرار حاکمیت صالحان وابسته به میزان همراهی مردم با آنهاست/سطح مشارکت مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بود
کد خبر: ۳۵۰۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۳۱ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شال:

استمرار حاکمیت صالحان وابسته به میزان همراهی مردم با آنهاست/سطح مشارکت مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بود

امام جمعه موقت شال گفت: سطح مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بود و این افتخاری برای دارالمومنین و مردم باانگیزه و با بصیرت قزوین است.

استمرار حاکمیت صالحان وابسته به میزان همراهی مردم با آنهاست/سطح مشارکت مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی در مراسمی که شب گذشته(یکشنبه) با حضور اعضای منتخب شورای شهر قزوین در پارک الغدیر برگزار شد؛ اظهار کرد: پیروزی مردم با بصیرت ایران عزیز که ضعف برخی از مسئولین را از حقانیت اصل این نظام و انقلاب تفکیک دادند را تبریک می‌گویم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت و امید در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند و با توجه به شرایط موجود انصافا خوش درخشیدند.

امام جمعه موقت شال تصریح کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات را باید با وضعیت موجود بسنجیم زیرا در شرایطی که برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه فضای ناامیدی در جامعه ایجاد کرده بودند این میزان از حضور در چنین فضایی نمره بیست داشت.



وی عنوان کرد: باید به ملت ایران به ویژه مردم مومن و ولایتمدار استان قزوین به دلیل حضور پرشور در انتخابات تبریک گفت چراکه سطح مشارکت مردم استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر بود و این افتخاری برای دارالمومنین و مردم باانگیزه و با بصیرت قزوین است.

موسوی شالی با تبریک به منتخبین شوراهای شهر قزوین بیان کرد: امیدواریم شخصیت‌های منتخب مردم در انتخابات شورای شهر قزوین خدمتگذارانی صادق و کارآمد بوده و در مسیر خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: استمرار حاکمیت صالحان و اقدامات ارزشمند و خوب صالحان نیز وابسته به خواسته و میزان کمک ما به آنها دارد چراکه همراهی مردم با حاکم جامعه‌ توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان