۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین انتخابات نادرست در سال‌های گذشته باعث کوچک شدن سفره مردم شد
کد خبر: ۳۵۰۷۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۰ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

انتخابات نادرست در سال‌های گذشته باعث کوچک شدن سفره مردم شد

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: طی چند سال گذشته پیامدهای نامناسبی از تفکرات غربگراها را در کشور شاهد بودیم به طوری‌که سفره مردم کوچک شده است.

انتخابات نادرست در سال‌های گذشته باعث کوچک شدن سفره مردم شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز(پنج‌شنبه) در نشست بصیرتی ویژه بانوان استان قزوین که در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: بانوان نقش مهمی را در طول تاریخ اسلام از خود برجای گذاشته‌ و فرصت‌ها را مغتنم شمرده‌اند که نمونه آن را در تصمیمات حضرت خدیجه(س) و همسر حضرت موسی(ع) می‌توان مشاهده کرد.
 
وی افزود: نمونه دیگر موقعیت شناسی و شجاعت بانوان را در واقعه کربلا و همسر ام وهب دختر عبد قابل درک است و این بانوان الگویی برای بانوان امروز هستند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با طرح این سوال که اگر امروز فردی به نیابت از امام زمان(عج) خواسته آن امام را مطرح کند، وظیفه ما در برابر این درخواست چه خواهد بود، گفت: در صورت حاصل شدن اعتماد نسبت به پیام رسان، مسلما تکلیف لبیک گوئی به این دعوت را داریم که اگر چنین نشود همچون مردم کوفه خواهیم بود.
 
معبودی گفت: مقام معظم رهبری نماینده به حق امام زمان(عج) است، سخنی که توسط ایشان بیان می‌شود به نیابت از امام عصر است؛ رهبری از مردم درخواست حضور در پای صندوق‌های را دارند لذا لازم است در این عرصه حضور داشته و دیگران را برای حضور تشویق کنیم.
 
در انتخاب فرد اصلح باید دقت کرد
 
وی در تبیین تأثیر عدم حضور مردم در انتخابات گفت: مطالعه در تاریخ اسلام درس‌های آموزنده‌ای را برای انسان یادآوری می‌کند؛ توابین بعد از شهادت امام حسین(ع) قیام کرده و شهید شدند اما آنها جزو شهدای کربلا محسوب نمی‌شوند چراکه در زمان و موقعیت لازم یاری‌گر امام نبوده و اقدام نکردند.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر در شرایط حساس کنونی در انتخابات حضور نداشته باشیم و درخواست ولایت فقیه را لبیک نگوئیم، در کشور اثرگذار نخواهیم بود لذا باید در موقعیت مناسب به فرامین ولایت فقیه گوش فرا دهیم.

وی با اشاره به اثرات حضور در انتخابات تصریح کرد: با حضور در انتخابات، حرکت ملت ایران به سمت تمدن سازی محقق شده و مردم طعم خوش عدالت را خواهند چشید همچنین حضور در انتخابات، عیار و ارزش ملت ایران را به عنوان الگو و پیش‌رو نزد جهانیان افزایش می‌دهد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: حضور پرشور و انتخاب اصلح نقطه قوتی برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی است؛ مشکلات موجود کشور به علت انتخاب نامناسب گذشته بوده و در انتخاب فرد اصلح باید دقت کرد.

حضور حداکثری در انتخابات موجب افزایش عیار ملت ایران نزد جهانیان می‌شود

معبودی با بیان اینکه اگر موقعیت‌شناس نباشیم و پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنیم، در مسیر انقلاب انحرافاتی پیش خواهد آمد؛ گفت: علت اینکه بعد از پنجاه سال مردم مسلمان جمع شدند و امام حسین(ع) را به شهادت رساندند، این بود که مسلمانان در این مدت پنجاه سال، به تدریج از مسیر پیامبر(ص) منحرف شده و امام را در روز عاشورا به شهادت رساندند.

وی ابراز کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم انحرافات در انقلاب افزایش یافته و شاهد چشم طمع دوباره دشمنان به کشور خواهیم شد؛ از سوی دیگر، عدم حضور در انتخابات به معنی از بین بردن امنیت در کشور است.
 
این مقام مسئول بیان کرد: طی چند سال گذشته پیامدهای نامناسبی از تفکرات غربگراها را در کشور شاهد بودیم به طوری‌که سفره مردم کوچک شده است؛ اگر این تفکر در کشور ادامه داشته باشد، سفره مردم هر روز کوچک‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی رشد کشور در ابعاد گوناگون متوقف خواهد شد چراکه مدیران فعلی نگاه به بیرون دارند که اگر در این دوره هم حضور پیدا نکنیم و به تفکر غربگرایی دیگر رأی دهیم رشد کشور متوقف خواهد شد.

معبودی در پایان یادآور شد: یکی از آثار عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای از دست دادن موقعیت مناسب کشور در منطقه است چراکه ایران در منطقه از جایگاه مهمی برخوردار است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان