۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اقتدار جمهوری اسلامی ایران مایه یاس دشمنان است
کد خبر: ۳۵۰۷۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۰ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مایه یاس دشمنان است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده است.

اقتدار  جمهوری اسلامی ایران مایه یاس دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام قدرتی در همایش مشق حضور انتخابات، با تاکید بر اینکه انتخابات یک بحث ملی اسلامی است و همه مردم ایران باید در این رویداد مشارکت پررنگی داشته باشند، اظهار کرد: حضور حداکثری همه اقشار در انتخابات گوش جان نهادن به منویات مقام معظم رهبری است که زمینه مایوس کردن دشمنان کشور و انقلاب را فراهم می‌کند و توطئه مغرضان و معاندین را برای کمرنگ کردن مشارکت مردم فهیم ایران در انتخابات، خنثی می‌کند.

مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده، افزود: دشمن در هیچ زمانی اینقدر برای دلسرد کردن مردم سعی و تلاش نکرده ولی مردم دشمن شناس ایران ۲۸ خرداد امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی تاکید کرد: قطعا تک تک آرای ما در تعیین آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین باید با دقت و مطالعه در این امر خطیر شرکت کنید و صحبت های کاندیداها را با دقت گوش کنید و سوابق اجرایی و مدیریتی آنان را بررسی کنید پس از اطمینان از روی عقلانیت و درایت رای بدهید.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: مردم ما به خوبی آگاهند كه حضور آنان با این روحیه ایمانی و انقلابی در صحنه‌های اساسی و حیاتی كشور، اسلام، انقلاب، عزت، شرف و آبروی ملت ما را در دنیا حفظ كرده است و ادامه حضور جدی و فداكارانه مردم در صحنه‌های گوناگون همراه با ایمانِ روشن بینانه‌ آنان، هر دشمن بدخواهی را در صدمه زدن به تداوم انقلاب اسلامی، حركت مردم و سازندگی كشور ناكام خواهد گذاشت.

وی گفت: در کنار حضور، انتخاب صالح و شایسته دیگر آزمون الهی است و ما باید کسی را برگزینیم که راه امام و رهبری را بداند و با مکتب اسلام آشنا و معتقد و اقتدار و عزت ملی را باور داشته باشد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، فرد اصلح باید مؤمن و انقلابی باشد و ویژگی‌های دین مداری را در درون خود داشته باشد.

قدرتی در پایان گفت: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که قابل انکار نیست اما قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز، این مسائل را حل نمی‌کند، راه حل مشکلات کنار رفتن از صحنه نیست بلکه باید با حضور آگاهانه و همگانی این بار مدیریت اجرایی کشور را به فرد اصلح بسپاریم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان