۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نامزدهای فاقدبرنامه در مناظره نمایان شدند/ مشارکت حداکثری، برگ برنده جریان انقلابی
کد خبر: ۳۵۰۷۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

یک فعال سیاسی قزوین:

نامزدهای فاقدبرنامه در مناظره نمایان شدند/ مشارکت حداکثری، برگ برنده جریان انقلابی

فعال سیاسی استان قزوین گفت: اگر فعالان سیاسی به جای مشارکت حداکثری درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند نیز باعث می‌شود که مشارکت حداکثری مغفول بماند لذا جریان انقلابی هم در صورت حضور حداکثری در انتخابات، موفق خواهد شد.

نامزدهای فاقدبرنامه در مناظره نمایان شدند/ مشارکت حداکثری، برگ برنده جریان انقلابی
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به دومین برنامه مناظراتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: باتوجه به اینکه سطح سوادعمومی مردم بسیار بالا رفته است لذا به خوبی می‌توانند فردی که برنامه دارد را از فردی که برنامه ندارد، تشخیص دهند.

وی افزود: کسانی که فاقد برنامه هستند، وقتی از آن‌ها درباره برجام سوال می‌شود نیز از آب پاشی در پارک صحبت می‌کنند لذا مشخص است که این افراد برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند.

فعال سیاسی استان قزوین ادامه داد: طبیعی است که افرادی هم که برنامه دارند، در زمان کوتاه نمی‌توانند همه برنامه را ارائه دهند اما میزان اشراف و اطلاعات آن‌ها درباره موضوعات در همان زمان کم هم مشخص است.

وی تصریح کرد: برخی از کاندیداها هم اعداد و ارقامی را ارائه می‌کنند که با منطق و واقعیت مطابقت ندارد و یکی از کلیدواژه‌های برخی از کاندیداها هم این است که برنامه داریم اما در آینده می‌گوییم.

فعالان سیاسی نباید درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند

کبودوند تصریح کرد: اشخاصی در مناظره‌ برنده هستند که توسط رقیب مصادره نشوند و نسبت به ادعاهای رقیب، عکس‌العمل نشان ندهند. شاهد بودیم که آقای رئیسی از حق 5دقیقه‌ای که داشتند نیز گذشتند و در بحث تحصیلات که مطرح شد هم در گیر حاشیه نشدند و باخودداری عبور کردند که جای تقدیر دارد در حالی که ما می‌دانیم در کنار تحصیلات آکادمیک، تحصیلات حوزوی هم وجود دارد.

این فعال سیاسی قزوین تاکید کرد: آقای جلیلی به خوبی توانست حاشیه سازی‌های نامزدهای روکشی را پاسخ دهند؛ کسانی که مدعی هستند که می‌توانند نوسانات اقتصادی امروز را حل کنند باید گفت که خود عامل همین نوسانات هستند.

وی اذعان کرد: در انتخابات پیش رو همه فعالان سیاسی باید به تمام جوانب دقت کنندچراکه امسال حدود 60میلیون واجد رای در کشور داریم که باید تلاش کنیم مشارکت در انتخابات را به بالاترین سطح خود برسانیم.

کبودوند ابراز کرد: اگر فعالان سیاسی به جای مشارکت حداکثری درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند نیز باعث می‌شود که مشارکت حداکثری مغفول بماند لذا جریان انقلابی هم در صورت حضور حداکثری در انتخابات، موفق خواهد شد.

مردم با حضور حداکثری، آراء خود به جریان انقلابی را نشان می‌دهند

این فعال سیاسی قزوین عنوان کرد: وقتی می‌گوییم نامزد روکشی به این معنی است که اشکالات و ناکارآمدی‌هایی که دولت رقم زده است را توجیه کند؛ در حالی که مردم امروز متوجه شدند که اعتماد به امریکا جز خسارت محض هیچ نتیجه‌ای ندارد و در مشارکت حداکثری هم رای خود را نشان خواهند داد.

وی در پایان گفت: تعامل با دنیا و رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی از وعده‌ها و شعارهای دولت دوازدهم بود که مردم این موارد را تجربه نکردند و متوجه شدند که اگر انتخاب درستی نداشته باشند نیز نه تنها خسارت می‌بینند بلکه مورد تمسخر و لبخند هم قرار می‌گیرند به طوری که رئیس جمهور مدعی می‌شود که یک شبه متوجه افزایش قیمت بنزین شده است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان