۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پخش ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۵۰۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۸ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد

پخش ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» در شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه گفتگومحور «آرمان شهر» به استقبال انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا می‌رود.

پخش ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» در شبکه قزوین
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان شهر» با هدف ایجاد آگاهی، همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف، تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، ترغیب و تشویق آن‌ها برای شرکت پرشور در انتخابات و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا از صدا وسیمای قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه گفتگو محور با حضور دو کارشناس و با اجرای دکتر میثم پیله فروش روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت. «آرمان شهر» در 11 قسمت تولید می‌شود که هر روز به یک موضوع همچون (ترافيك و امور زيربنايي، فرهنگي و اجتماعي، مالي و اقتصادي، سلامت و محيط زيست، خدمات شهري، املاك و مستغلات، عمران و شهرسازي) پرداخته می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: پخش میان برنامه کلام رهبری در انتخابات و قانون شوراها به صورت گفتار متن از بخش‌ها دیگر این برنامه است و برنامه «آرمان شهر» در سه بخش سوالاتی را از افراد حاضر در برنامه مطرح می‌کند که بخش اول با عنوان «سوالات تخصصی» که کارشناسان به سوالات پیش‌بینی شده برنامه پاسخ دهند، بخش دوم با عنوان «سوالات خبرنگاران، فرهیختگان و اساتید دانشگاه» است که افراد به این پرسش‌ها پاسخ خواهند داد. بخش سوم با عنوان «سوالات مردمی» است که حضار به سوالات مردم پاسخ دهند و در نهایت هر کارشناس در دو دقیقه به جمع بندی پاسخ‌های خود می‌پردازد.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «آرمان شهر» به تهیه کنندگی نبی الله نظری در 11قسمت 50 دقیقه‌‎ای در سرای سعدالسلطنه قزوین تا بیست و ششم خرداد هرروز ساعت 19 از شبکه قزوین پخش می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان