۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۲هزار خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند
کد خبر: ۳۵۰۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۸ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

معاون کمیته امداد استان قزوین:

۳۲هزار خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: تعداد مددجویان تحت حمایت، از ۳۰ هزار و ۸۰۶ خانوار در سال ۹۸ به ۳۲ هزار و ۳۲ خانوار در سال ۱۳۹۹ رسید.

۳۲هزار خانوار قزوینی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند
محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: ۵۵ درصد از افراد تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که ۳۷ درصد آنان به دلیل فوت سرپرست، ۲۱ درصد به دلیل ازکارافتادگی، ۱۰ درصد به دلیل مطلقه بودن و یک درصد هم خانواده زندانیان هستند.

وی افزود: تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین، اعم از مددجویان کمک معیشت بگیر و مددجویان تبصره ۱۴، از ۳۰ هزار و ۸۰۶ خانوار در سال ۹۸ به ۳۲ هزار و ۳۲ خانوار در سال ۱۳۹۹ رسید که به لحاظ تعداد خانوار حدود چهار درصد و به لحاظ جمعیت ۵،۶ درصد رشد داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: بررسی آمار مددجویان نشان می‌دهد که از مجموع مددجویان تحت حمایت ۱۶ هزار و ۹۰۵ خانوار زن سرپرست خانوار در سال ۱۳۹۹ به ۱۷ هزار و ۵۷۷ خانوار افزایش یافته که رشد چهار درصدی داشته است.

وی در پایان گفت: هم اکنون نسبت جمعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد به جمعیت کل استان چهار و ۹ دهم درصد و نسبت خانوار مددجویی تحت حمایت به کل خانوار استان ۸.۱ درصد است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان