۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اجازه ندهیم زنجیره تواصی در انتخابات قطع شود/نهضت تبلیغی بانوان نقش کلیدی در تمدن سازی اسلامی دارد
کد خبر: ۳۵۰۶۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

اجازه ندهیم زنجیره تواصی در انتخابات قطع شود/نهضت تبلیغی بانوان نقش کلیدی در تمدن سازی اسلامی دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم زنجیره تواصی در انتخابات قطع شود؛ راه خدمت کردن به مردم این است که به آنها کمک کنیم پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت کشور خود حضور داشته باشند.

اجازه ندهیم زنجیره تواصی در انتخابات قطع شود/نهضت تبلیغی بانوان نقش کلیدی در تمدن سازی اسلامی دارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم افتتاحیه سلسله جلسات بانوان تمدن‌ساز در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از کوتاهی‌های صورت گرفته عدم توجه به ابعاد مختلف زندگی امام خمینی(ره) است و اگر رمز گشایی و ژرف‌کاوی در منظومه مکتب امام راحل گام به گام صورت نگیرد زندگی فقیرانه‌ای خواهیم داشت.

وی زنان را به عنوان رهبران نهضت عنوان کرد و افزود: کالبد بی‌روحی بودیم که امام قیام لله را به ما آموخت لذا جایی که قیام الهی به صورت دسته جمعی شکل گرفت، خداوند به ما برکت بخشید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مکتب امام روح انسان را بزرگ تربیت می‌کند و اگر با این نگاه به دین نگاه نکنیم به سرمنزل مقصد نمی‌رسیم؛ انسان باید صبور باشد و تواصی نتیجه ایمان بوده و به معنی مراقبت از یکدیگر است.

وی اذعان کرد: بانوان مجاهد و فرهیخته در استان حضور دارند این بانوان باید علاوه بر نقش‌آفرینی مراقب خود باشند و زنجیره تواصی نباید قطع شود.

بانوان در ادامه زنجیره تواصی تلاش کنند

این مقام مسئول بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، نهضت انقلاب به حضور بانوان فعال و موثر نیاز جدی دارد که البته چند نکته در این بین قابل تامل است؛ به حضور زن در جامعه باید افتخار کرد، رهبری بیان می‌کند شما بانوان در طیف وسیع حضور نمایان داشته باشید و تعبیر دیگر ایشان پیشتازی بانوان است.

قمی گفت: امروز شرایط انقلاب شرایط خاص است و در معرکه جنگ هستیم و گاها یاد شیرینی‌هایی همچون فائق آمدن به امریکا فراموش می‌شود؛ در شرایط سخت امروز و در آستانه انتخابات باید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم زنجیره تواصی در انتخابات قطع شود؛ راه خدمت کردن به مردم این است که به آنها کمک کنیم پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت کشور خود حضور داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: نهضت تبلیغی بانوان فضای دیگری را برای تمدن نوین اسلامی رقم خواهد زد و در تلاش جدی برای درنظر گرفتن نهضت تبلیغی هستیم.

راه حل شکست سد تبلیغاتی دشمن فعال کردن اقشار جامعه در رساندن پیام انقلاب است

قمی اذعان کرد: با دارا بودن تجمیع سرمایه‌ها در استان قزوین می‌توانیم پرچمداری خوبی را رقم بزنیم و به رهبری نهضت نزدیکتر شویم.

عاطفه سعیدی‌نژاد در ادامه این مراسم اظهار کرد: مردم ایران مردم کم‌نظیری هستند و این حجم بالای محتوای غنی و فرهیخته که در ادبیات یافت می‌شود در هیچ جای جهان وجود ندارد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز فضای رسانه‌ای با یکه تازی نقش‌آفرینی می‌کند و راه حل شکست سد مهم تبلیغاتی دشمن فعال کردن اقشار مختلف جامعه در رساندن پیام انقلاب است.

سعیدی‌نژاد یادآور شد: امروز که دغدغه فرهنگ و تبلیغ را داریم باید تغییر رویه داشته باشیم و زنجیره تواصی ایجاد کنیم؛ هرکسی که مخاطب من و شماست باید کنش‌گر و الگوی بانوی دوعالم باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مادر بزرگوار مرحومه لیلا امیری، بانوی قیام و قلم که بانوی تمدن ساز قزوین بود، تجلیل شد.
انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان