۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴مجتمع گردشگری در قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۱ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین:

۴مجتمع گردشگری در قزوین احداث می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از اجرای عملیات اجرایی احداث چهار طرح گردشگری در قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

۴مجتمع گردشگری در قزوین احداث می‌شود
نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: مجتمع‌های گردشگری شامل مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی-رفاهی متشکل از رستوران، مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی، فضا‌های فروشگاهی و فرهنگی است که معمولاً در مناطقی که به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های گردشگری از ظرفیت بیشتری برخوردارند، احداث می‌شوند.

وی افزود: از آنجا که گردشگران ترجیح می‌دهند به همه خدمات مربوط به این حوزه در یک مکان دسترسی داشته باشند، ایجاد مجتمع‌های گردشگری یکی از اولویت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول بیان کرد: هم اکنون چهار مجتمع گردشگری جدید در روستا‌های باورس، رزجرد، اسماعیل‌آباد و باراجین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست احداث قرار دارند که با بهره‌برداری از آن‌ها برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین ادامه داد: شش سرمایه‌گذار دیگر نیز برای ساخت مجتمع‌های گردشگری در نقاط مختلف استان از جمله آوج، آبگرم و الموت جذب شده‌اند که به زودی مجوز‌های اولیه ایجاد و راه‌اندازی آن‌ها صادر خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه مجتمع‌های گردشگری خود به عنوان یک جاذبه و محرک برای جذب گردشگر عمل می‌کنند، افزود: امیدواریم با جذب متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و توسعه این اماکن بتوانیم ارایه خدمات مناسب به گردشگران موفق‌تر عمل کنیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان