۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی "یادگار"
کد خبر: ۳۵۰۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد

درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی "یادگار"

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ۶ اثر از تولیدات شبکه قزوین در جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی "یادگار" خوش درخشیدند.

درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی "یادگار"
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینمای مستند برگزار شد.

وی افزود: شبکه قزوین با ارسال 16 آثار مستند خود در بخش «ملی» و «قزوین» در جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» شرکت کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: شبکه قزوین در پایان این جشنواره در بخش سینمایی مستند ایران(یادگار) توانست با فیلم مستند «گراند هتل» ساخته ابوالفضل سروش مهر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی مستند نیمه بلند را دریافت کند؛ همچنین مستند «خاطرات یک بالکن» ساخته مجتبی محمودی نیز تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را برای بهترین کارگردانی کوتاه این جشنواره نصیب خود کرد.

وی بیان کرد: همچنین شبکه قزوین با مستند «خیابان» ساخته ابوالفضل سروش مهر و محمد مهدی چیت‌سازها تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در بخش میراث فرهنگی قزوین را دریافت کرد، مستند «خاطرات یک بالکن» ساخته مجتبی محمودی نیز توانست تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش میراث فرهنگی قزوین را به دست آورد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان گفت: پژوهش مستند «شبیه نامه» به پژوهش ابوالفضل سروش مهر لوح تقدیر جشنواره را در بخش پژوهش در بخش میراث فرهنگی کسب کرد، مستند «شارستان» ساخته محمد ملاعباسی و امیرعباس تورج فرد و «دیوان سالار» ساخته مجتبی یعقوبی نیز با دریافت لوح تقدیر، نظر ویژه هیئت انتخاب را با رویکرد توجه به آثار و بناهای تاریخی شهر قزوین را کسب کردند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان