۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۳۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود
غلامرضا حقایق پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد قزوین در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم حضوری، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برنامه‌های مختلفی در طول روز‌های هفته تدارک می‌دید که در شرایط فعلی بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و محتوای مناسب برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت بنیاد، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه و با همکاری برخی نهاد‌ها برگزار می‌شود.

حقایق پور اضافه کرد: سرکشی از خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، قدردانی از ایثارگران و گلباران گلزار شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: رزمندگان استان قزوین نقش برجسته‌ای در آزادسازی خرمشهر برعهده داشتند و ۱۶۱ شهید در عملیات پیروزمند بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کردند.

استان قزوین در هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان