۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین
کد خبر: ۳۵۰۲۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبرداد

جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: واحد‌های متخلف در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

جزای میلیاردی متخلفین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین
هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا87 مورد اکیپ گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه‌ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله مرغ، روغن، قنادی‌ها(زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و هم اکنون 457 پرونده در این خصوص تشکیل و رسیدگی شد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا با واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی داشتند بلافاصله برخورد جدی شد؛ همچنین حضور در جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف بیش از یک میلیارد و 700میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت، گشت‌های مشترک با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان