۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تکمیل راهدارخانه کماسار یک میلیارد اعتبار نیاز دارد/ از دامدار متخلف شکایت شد
کد خبر: ۳۵۰۲۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری استان قزوین:

تکمیل راهدارخانه کماسار یک میلیارد اعتبار نیاز دارد/ از دامدار متخلف شکایت شد

مدیرکل راهداری قزوین درباره نگهداری دام در راهدارخانه کماسار گفت: به محض شناسایی این تخلف شکایت خود را از این موضوع در مرجع قضایی مطرح کرده و پرونده‌‌ای نیز در همین خصوص تشکیل شده است.

تکمیل راهدارخانه کماسار یک میلیارد اعتبار نیاز دارد/ از دامدار متخلف شکایت شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ چندی پیش جمعی از اعضای شوراهای روستاهای حوزه دستجرد الموت غربی، از راکد ماندن ساخت و ساز راهداری گردنه کماسار خبر دادند و اعلام کردند که سوله این راهدارخانه چند روز به محل دام تبدیل شده است.

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره نیمه کاره ماندن پروژه راهدارخانه کماسار اظهار کرد: کار ساخت این راهدارخانه از خردادماه سال ۹۶ آغاز و تاکنون ۵۱۹ میلیون تومان برای آن هزینه شده و جهت تکمیل آن یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی ضمن تکذیب اجاره دادن مکان سوله راهدارخانه جهت نگهداری دام، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین نه تنها به دنبال کسب منافع مادی از حقوق بیت المال نیست بلکه در همان‌ زمان به محض شناسایی این تخلف شکایت خود را از این موضوع در مرجع قضایی مطرح کرده و پرونده‌‌ای نیز در همین خصوص تشکیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین در تشریح این ماجرا بیان کرد: ماجرا از این قرار است که فردی، شبانه با شکستن قفل درب راهدارخانه به مدت دو شب اقدام به نگهداری دام در سوله راهدارخانه کرده که در سومین شب، چوپان توسط گشت کشیک عوامل راهداری شناسایی و پرونده شکایت قضایی از وی در حال پیگیری است.

وی در پایان گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت بلافاصله پس از شناسایی فرد متخلف و انجام مکاتبات لازم برای افزایش گشت‌های شبانه اقدام به شست‌وشوی کامل سوله و جوش دادن درب‌های آن راهدارخانه کرد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان