۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۰۰۰پرس غذای گرم توسط دانشجویان بسیجی طبخ و توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۱۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۱ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین:

۱۰۰۰پرس غذای گرم توسط دانشجویان بسیجی طبخ و توزیع می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: دانشجویان بسیجی از روز یکشنبه پخت و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم را در بین خانواده‌های کم‌بضاعت استان آغاز کردند.

۱۰۰۰پرس غذای گرم توسط دانشجویان بسیجی طبخ و توزیع می‌شود
مهدی بردبار در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ از پخت بیش از ۱۰۰۰پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در راستای عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، پخت غذای گرم در دستور گروه جهادی “ثامن الائمه” و گروه جهادی بنت الهدی صدر با همکاری هیئت دانشجویی علمدار قرار گرفت و در ایام پایانی ماه رمضان با حضور میدانی این گروهای جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله همدلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین هزینه شده است و این غذاها به دست خانواده‌های نیازمند در مناطق اقبالیه، نصرت آباد، محمود آباد، بیدستان، اسماعیل آباد، نواب و هادی آباد خواهد رسید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین تصریح کرد: به مناسبت شهادت امام علی(ع) ۵۰۰بسته افطاری ساده توسط دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه و هیئت دانشجویی علمدار استان قزوین تهیه شد و این بسته‌ها نیز به دست خانواده‌های نیازمند در مناطق شیشه چی، اقبالیه، بیدستان، هادی آباد و باغ نشاط رسید.

مسوول گروه جهادی “ثامن الائمه” بیان کرد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه، تعداد ۵۰ بسته افطاری به خانواده‌های نیازمند در حاشیه شهر به مناسبت لیالی قدر اهدا کردند.

بردبار گفت: این بسته‌های افطاری شامل نان سنگک هر پک دو قرص نان، پنیر سفید ۱۰۰ گرمی یک عدد، سبزی خوردن ۲۰۰ گرم، خرما ۲۵۰ گرم، بامیه ۱۰۰ گرم، شیر ۲۵۰ سی سی هر پک سه عدد، هندوانه دو کیلویی، طالبی یک کیلویی، حلوا نذری و آش رشته بوده است.

وی عنوان کرد: از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی عمل به یکی از سفارشات مقام معظم رهبری است که فرمودند محرومیت زدایی کنید و ما هم بر طبق همین امر برنامه‌های پیش رو را برای گروه جهادی در نظر گرفتیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تقریباً ۲۰ بار به حرکت و گروه‌های جهادی اشاره می‌کنند و این نشان از اهمیت کار جهادی دارد و ما هم سعی می‌کنیم کاری را که شروع کردیم تا پایان ادامه دهیم و در تمام عرصه‌ها به یاری مردم مناطق محروم بشتابیم.

وی در پایان گفت: بدون شک در انجام کار جهادی به کمک و همراهی دستگاه‌های مختلف نیازمند هستیم که امیدواریم در این خصوص ما را یاری کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان