۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئیس جمهور اصلح خوی اشرافی‌گری و سرمایه‌داری ندارد/حضور چشمگیر مردم در انتخابات رکن اصلی امنیت ملی است
کد خبر: ۳۵۰۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۱ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:

رئیس جمهور اصلح خوی اشرافی‌گری و سرمایه‌داری ندارد/حضور چشمگیر مردم در انتخابات رکن اصلی امنیت ملی است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات علاوه بر افزایش امید و انگیزه در منتخبان ملت برای تلاش بیشتر جهت پیشرفت کشور، امنیت ملی را ارتقاء می‌بخشد.

رئیس جمهور اصلح خوی اشرافی‌گری و سرمایه‌داری ندارد/حضور چشمگیر مردم در انتخابات رکن اصلی امنیت ملی است
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شاخصه‌های اصلی ریاست جمهوری به درستی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده و همگان با توجه به آن می‌توانند انتخاب صحیحی داشته باشند.

وی افزود: ما یک تجربه تاریخی داریم به طوری که از دوران مشروطیت تا به امروز همیشه روشنفکران غرب زده مانع پیشرفت کشور بوده و ملت ایران را به عقب برگرداندند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: در دوره مشروطیت که روشنفکران اداره کشور را به دست گرفتند نیز رضاخانی را حاکم می‌کنند که ۵۰ سال این خانواده، ملت ایران را به جایی رسانده بود که یک وابسته به تمام معنا در اختیار انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بودند.

وی عنوان کرد: در طول دوره جمهوری اسلامی ایران نیز هر زمان که روشنفکران غرب زده و لیبرال‌ها حاکمیت پیدا کردند، کشور شاهد یک تورم کذایی بوده و مشکلات اقتصادی حل نشده و سیاست خارجی ما نیز مشکل پیدا کرده است و همیشه غربی‌ها از ما امتیاز گرفته‌اند در حالی که ما نتوانستیم از آنها امتیازی بگیریم.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند که جریان غربزده حالت وابستگی دارد؛ چراکه اکثریت آنان در کشورهای اروپایی و امریکایی تحصیل کرده و معتقدند که ما بدون غربی‌ها قادر به رفع مشکلات نیستیم و باید به آنها وابسته باشیم.

آگاهی بخشی به مردم یک ضرورت است

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم بصیر ایران نباید بگذارند که غرب زده‌ها در کشور حاکمیت پیدا کنند و این ویژگی مهمی است که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمن، همیشه ترسو است اما اگر مشاهده کند که دولت طرف مذاکره، دولتی ضعیف و وابسته باشد همواره به دنبال امتیازگیری خواهد بود و چنین دولتی نمی‌تواند تدبیر درستی داشته و برای ملت ایران امیدآفرینی کند لذا یکی از خصایص مهم برای انتخابات ریاست جمهوری این است که فرد برگزیده، غرب زده نباشد.

حسینی ابراز کرد: ویژگی مهم دیگر در بحث انتخاب رئیس جمهور اصلح این است که سرمایه‌دار نباشد؛ چراکه اگر رئیس جمهوری سرمایه‌دار باشد همه فکر او سرمایه‌اش خواهد بود و وزرای انتخابی‌اش نیز سرمایه‌دار خواهند شد.

وی تاکید کرد: فرد دارای سرمایه عظیم درکی از یارانه ۴۵ هزار تومانی و شرایط سخت اقتصادی مردم و گرانی اقلام اساسی نخواهد داشت؛ ضمن اینکه رئیس جمهور اصلح کسی است که همواره در بین جامعه حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و برای رفع مسائل تلاش کند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس گفت: مردم در هنگام انتخاب رئیس جمهور آینده باید به این نکته توجه داشته باشند که ببینند کدام جریان در بطن جامعه حضور یافته و نسبت به رفع مشکلات مردم دغدغه‌مند است و مردم را جزئی مهم از زندگی خود می‌داند و نه فقط در شعار بلکه در عمل نیز مردمی بودن خود را ثابت می‌کند.

جریانی به دنبال تزریق ناامیدی در بین مردم است

وی بیان کرد: باید مردم بصیرت و آگاهی پیدا کنند و به شایعه‌پراکنی دشمنان و بدخواهان نظام که از طریق فضاهای مجازی و برنامه‌های ماهواره‌ای القا شده و موجب ناامیدی و دلسردی مردم نسبت به آینده کشور می‌شوند؛ توجه نکنند.

حسینی گفت: در شرایط کنونی آگاهی بخشی به مردم یک ضرورت است و باید رسانه‌ها و مطبوعات و سخنوران و ائمه جمعه و جماعات و اساتید این جریان را به درستی تبیین کرده و توضیح دهند تا مردم امیدوارانه در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جریان خارج از کشور به دنبال دامن زدن به ناامیدی در بین مردم کشور است؛ عنوان کرد: عملکرد کسی که انتخاب می‌شود بسیار مهم است زیرا مردم باید دیده باشند که او صادقانه وارد میدان عمل شده است و احساس کنند که با انتخاب و روی کار آمدنش با فساد مبارزه و مقابله می‌کند و همین امر موجب امیدآفرینی مردم و حضور پرشور آنان در صحنه انتخابات خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: محورهای امنیت ملی چندین مولفه است که شامل قدرت نظامی کشور، اقتصاد و حضور مردم است و به اندازه‌ای که مشارکت مردم در امور کشور در برقراری امنیت برای ایران موثر است هیچ محور دیگر تا این اندازه مهم نیست.

وی ادامه داد: اتحاد و انسجام داخلی و مشارکت بالای مردم در انتخابات در مواضع اتخاذ شده سایر کشورها در قبال ایران تاثیرگذار خواهد بود و موجب می‌شود تا دشمنان و توطئه گرانی که چشم طمع به ایجاد شکاف بین مردم و نظام دوختند تا برای کشور مشکل ایجاد کنند عقب نشینی کنند.

حسینی در پایان یادآور شد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر افزایش امید و انگیزه منتخبان ملت برای تلاش بیشتر جهت پیشرفت و رفع مشکلات کشور، امنیت ملی ایران را ارتقاء می‌بخشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان