۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد
کد خبر: ۳۵۰۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان قزوین، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در قزوین را اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد
سرهنگ مهرداد حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملي كرونا و ابلاغيه وزارت كشور، محدوديت‌هاي تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت الي ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در سراسر كشور و بين شهرها توسط پليس راهور اعمال و اجرايي خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اين اساس از هموطنان درخواست مي شود حتماً به مقررات ابلاغي توجه ويژه‌اي داشته باشند و از سفرهاي غيرضروري جداً خودداري كنند تا شاهد سير نزولي اين بيماري باشيم.

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: از مردم عزیز خواستاریم برای مهار کرونا طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام بپرهیزند و با برادران خود در نیروی انتظامی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: در صورتی که افرادی این مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و توسط ماموران و دوربین‌های شهر اعمال قانون خواهند شد.

وی عنوان کرد: جريمه تردد در اين ايام در شهرهاي قرمز يك ميليون تومان، در شهرهاي نارنجي و زرد 500 هزار تومان و تردد شبانه 200 هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومي بار و مسافر و همجنين خودروهاي وانت بار با پلاك شخصي كه در امر جابجايي و ارزاق عمومي فعاليت دارند، فاقد هر گونه ممنوعيت تردد است.

وی در پایان گفت: قطعاً مجوزهايي از سوي فرمانداري‌ها برای برخی افراد از قيبل پزشكان، كادر درماني و برخي مشاغل خاص قبل از ورود به اين ايام صادر شده است كه اگر داراي اعتبار باشد از اين قاعده مستثني هستند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان