۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۹ تعاونی مسکن در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند
کد خبر: ۳۵۰۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر تعاون اداره کار و رفاه اجتماعی استان:

۱۹ تعاونی مسکن در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ۴۵۷ تعاونی مسکن استان، هم اینک ۱۹ تعاونی مسکن مهر دارای پروژه و ساخت و ساز هستند.

۱۹ تعاونی مسکن در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند
سید جلیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: قرار بود در استان ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در قالب قرارداد مسکن مهر و سه جانبه ساخته شود که تا به امروز ۱۸ هزار و ۷۳۱ واحد تکمیل و به اعضا تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در استان، ۱۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر و چهار هزار و ۸۲۷ واحد در قالب قرارداد سه جانبه بوده که از مجموع واحدهای مسکن مهر فقط ۹۶ واحد باقی مانده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: این واحدهای باقی مانده هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در اسرع وقت تکمیل و به اعضا تحویل داده می‌شوند و پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد.

حسینی گفت: با بسته شدن پرونده مسکن مهر، قزوین جزو استانی‌هایی است که ۱۰۰ درصد تعهد خود را در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به واحدهای مسکن مهر باقی مانده، بیان کرد: سه تعاونی مهر بسیجیان آبیک، مهر ۱۶ قزوین و مهر یک البرز هم اکنون دارای ساخت و ساز و فعالیت هستند که امیدواریم هرچه سریع‌تر واحدهای خود را تکمیل کرده و به اعضا تحویل دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: پروژه‌های جدید تعاونی مسکن در استان در قالب طرح ملی اقدام مسکن آغاز خواهد شد که هم اینک در مرحله ثبت نام و شناسایی افراد واجد الشرایط قرار دارد.

وی در پایان گفت: از ۴۵۷ تعاونی مسکن استان، هم اینک ۱۹ تعاونی مسکن مهر دارای پروژه و ساخت و ساز هستند.

گفتنی است؛ هم اکنون ۸۲۵ تعاونی فعال در قالب تعاونی‌های مختلف با ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان