۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دستگاه‌های اجرایی قزوین مکلف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند
کد خبر: ۳۴۹۹۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین:

دستگاه‌های اجرایی قزوین مکلف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند که در برگزاری انتخابات همکاری کنند و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را در خدمت ستاد انتخابات استان قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی قزوین مکلف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ رقیه نانگیر ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به تامین خودروی مورد نیاز شعبات اخذ رای استان قزوین اظهار کرد: استانداری خود برای تامین خودرو‌های مورد نیاز ستاد انتخابات شهرستان‌ها از وسایط نقلیه سبک و سنگین استفاده خواهد کرد که در دوره قبل هم این روند صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: تامین نیرو برای ستاد انتخابات استان نیز با اولویت به کارگیری نیرو‌های رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه‌ها است که هدف و ادله کارشناسی دارد.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: اگر فرمانداری‌ها به نیروی خاصی نیاز دارند می‌توانند به معاونت پشتیبانی و توسعه استانداری نامه نگاری کنند تا ظرف ۲۴ ساعت درخواست آن‌ها را پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: به فرمانداران و بخشداران اعلام شده است که نگران حوزه پشتیبانی نباشند و تمام نیاز‌های مرتبط با بحث انتخابات پشتیبیانی می‌شود.



نانگیر در پایان گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند که در برگزاری انتخابات همکاری کنند و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را در خدمت ستاد انتخابات استان قرار دهند.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان