۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آثار و شخصیت شهید مطهری برای نسل جوان تبیین شود/ برگزاری برنامه "حکمت مطهر" در هفته معلم
کد خبر: ۳۴۹۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین:

آثار و شخصیت شهید مطهری برای نسل جوان تبیین شود/ برگزاری برنامه "حکمت مطهر" در هفته معلم

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۸۲ صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه "حکمت مطهر" در هفته معلم، گفت: آثار و شخصیت شهید مطهری باید برای نسل جوان و نوجوانان تبیین شود.

آثار و شخصیت شهید مطهری برای نسل جوان تبیین شود/ برگزاری برنامه "حکمت مطهر" در هفته معلم
حجت الاسلام کاووس عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری ‌اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری حکیمی بصیر و آگاه به زمان بود که وجودش مبارک، شهادتش سعادت و ‌آثارش هم پربرکت بود.

وی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی افزود: استاد شهید مطهری حیات طیبه‌ای داشت که امیدوارم آثار و برکت این شهید بزرگوار در مسیر زندگی مورد اجرا قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: طی هفته عقیده سیاسی مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ صاحب‌الامر(عج) برنامه‌های متعددی را در دست اقدام دارد که در حال انجام است.

وی بیان کرد: اعزام مبلغ و استفاده از مبلغین روحانی در مناطق مرزی شمال غرب در پایگاه مرزی، برگزاری کلاس‌های آموزش، روان ‌خوانی و مفاهیم قرآنی برای کادر سرباز، معرفی آثار شهید مطهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، جزخوانی قرآن، جلسات قرائت قرآن و امورات فرهنگی دیگر در راستای تعمیق معنویت به عنوان برنامه‌های این هفته اشاره کرد.

شهید مطهری الگویی برای همگان

عطایی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما در هفته عقیدتی سیاسی برنامه "حکمت مطهر" است که در این برنامه علاوه بر معرفی شهید مطهری به فعالیت‌هایی او که پیش از انقلاب در زمینه روشنگری و انسجام مردم نقش داشته می‌پردازیم؛ قطعا این نوع برنامه‌ها موجب پربرکت شدن روند تعمیق معنویت خواهد شد.

وی ابراز کرد: آثار و شخصیت شهید مطهری باید برای نسل جوان و نوجوانان تبیین شود، اگرچه از جمله ویژگی‌های آثار این شهید بزرگوار این است که اکنون بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال از شهادتش همچنان آثارش بین کودکان، نوجوانان و جوانان زنده و مثمرثمر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: شهید مطهری شخصیتی کاملا جامع از ابعاد علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشت که با نگاهی گذرا به زندگینامه وی کاملا مشخص است که در زمان حیات و بعد از شهادتش نیز با آثارش موثر واقع شده و می‌تواند الگویی برای مردم باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان