۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عضویت یک میلیون و ۱۰۰هزار خانوار در صندوق قرض‌الحسنه بسیج/ امسال بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی را داریم
کد خبر: ۳۴۹۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۹ ساعت: ۱۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

عضویت یک میلیون و ۱۰۰هزار خانوار در صندوق قرض‌الحسنه بسیج/ امسال بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی را داریم

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار عضو صندوق‌های قرض‌الحسنه داریم و ۷۰۰ هزار نیروی جهادی در کل کشور سازماندهی شدند.

عضویت یک میلیون و ۱۰۰هزار خانوار در صندوق قرض‌الحسنه بسیج/ امسال بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی را داریم
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، سردار محمد زهرایی در همایش تبیین راهبرد شعار سال و نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی که عصر امروز(پنج‌شنبه) در سپاه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه بسیج سازندگی صاحب نقشه راه شده است، اظهار کرد: امروزه می‌توانیم ادعا کنیم که به کجا می‌رویم و ریل‌گذاری شده است به طوری که وضعیت موجود صندوق‌های قرض‌الحسنه و‌ گروه‌های جهادی کاملا مشخص است که بسیار بهتر از گذشته شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تا هر زمان که انقلاب نیاز داشته باشد باید در صحنه حضور داشته باشیم، افزود: اولین چیزی که از استان‌ها خواستیم این است که نقشه راه را براساس ظرفیت‌های بومی تعیین کنند، باید به گونه‌ای باشد که صرفا در یک مسیر حرکت نکنیم چراکه در هر لحظه ممکن است با اتفاقی مواجه شویم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برای اولین بار بودجه قانونی برای حمایت از محرومین در مجلس تصویب شده است و تسهیلات چهار درصد به بسیج سازندگی اتخاذ شد؛ اکنون ۲۵ هزار صندوق قرض‌الحسنه در کل کشور موجود است.

به دنبال ایجاد جبهه جهادی خدمت رسانی هستیم

وی عنوان کرد: باید صندوق های قرض‌الحسنه منابع را هدفمند هزینه کنند و راستی آزمایی صورت گیرد تا انحرافی رخ ندهد چون این مسئله برای بسیج پذیرفتنی نیست؛ این صندوق‌ها از کمی به کیفی حرکت می‌کند و تعداد اعضا باید بیشتر شود چون پیوند اجتماعی برای ما مهم است.

زهرایی‌ ادامه داد: حضور خیرین در صندوق‌ها مهم است و باید تفاهمنامه‌هایی را با دستگاه‌ها و سازمان‌ها ایجاد کرد؛ باید سبد خدماتی صندوق‌های قرض‌الحسنه افزایش و درواقع جهادگران دغدغه ایجاد اشتغال داشته باشند چراکه ما به دنبال این هستیم که جبهه جهادی خدمت رسان را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: جریان انقلابی کشور در هیچ بودجه و‌ اتحادیه‌ای جا نمی‌گیرد اما می‌تواند اتحادیه‌ها را در برگیرد؛ اکنون ظرفیت‌های بودجه‌ای محرومیت زدایی بسیار افزایش یافته است، از این رو جهادگران باید یک گام جلوتر از همه و محور محرومیت زدایی باشند.

سازماندهی ۷۰۰هزار نیروی جهادی در کشور

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جهادگران باید اصل کنش‌گری را در دست بگیرند، گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار عضو صندوق‌های قرض‌الحسنه داریم و ۷۰۰ هزار نیروی جهادی در کل کشور سازماندهی شدند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای جهادی و انقلابی باید در کادر سازی انقلاب ورود کنند چراکه باید دولت انقلابی بر پایه نیروهای ارزشی تشکیل شود.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان