۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تلاش برای مانع‌زدایی، مهم‌ترین سیاست ما در تحقق شعار سال‌جاری است/ پرداخت ۱۱میلیارد وام خوداشتغالی
کد خبر: ۳۴۹۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۵ ساعت: ۸:۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان در مصاحبه با صبح‌قزوین:

تلاش برای مانع‌زدایی، مهم‌ترین سیاست ما در تحقق شعار سال‌جاری است/ پرداخت ۱۱میلیارد وام خوداشتغالی

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان وام خوداشتغالی ارائه شد، گفت: در راستای تحقق راهبرد سال‌جاری تلاش داریم، موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کنیم و مسیر را برای ورود دستگاه‌ها در راستای ایجاد اشتغال و تولید هموارتر کنیم.

تلاش برای مانع‌زدایی، مهم‌ترین سیاست ما در تحقق شعار سال‌جاری است/ پرداخت ۱۱میلیارد وام خوداشتغالی
سرهنگ امیرعلی حسینیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در سال‌جاری اظهار کرد: بسیج سازندگی باتوجه به دارا بودن صندوق‌های قرض‌الحسنه و اشتغالزایی در راستای تولید به ویژه تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی اقداماتی را دنبال می‌کند و در حوزه تحقق راهبرد سال ‌می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی افزود: در حوزه پشتیبانی با توجه به فعالیت اقشار مختلف بسیج، گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه بسیج کارگری و مهندسان صنعت در پشتیبانی و مانع‌زدایی از شرکت‌های دچار آسیب، می‌توانند نقش‌آفرینی و موانع آن را بررسی کنند.

ارائه وام‌های قرض‌الحسنه به فعالان بخش تولید در سال‌جاری

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: بسیج سازندگی در حوزه عمرانی با توجه به ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج می‌تواند در بخش محرومیت‌زدایی خدمت‌رسانی کند و حمایت‌گر دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی اذعان کرد: بسیج سازندگی همچنین می‌تواند هماهنگی‌هایی را برای ارائه وام‌های اقتصاد مقاومتی به افرادی که در حوزه تولید ظرفیت و توانایی دارند، انجام دهد و مسیر را برای ورود دستگاه‌ها در راستای ایجاد اشتغال و تولید هموارتر کند.

این مقام مسئول یادآور شد: سال گذشته تقریبا 11 میلیارد تومان وام خوداشتغالی برای افرادی که به دنبال ایجاد شغل بودند، توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه سازمان بسیج سازندگی استان ارائه شد و در سال‌جاری نیز چنین برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

استفاده از ظرفیت خیرین قزوین در نهضت کمک مؤمنانه

حسینیانی گفت: باتوجه به راهبرد سال‌جاری نیز می‌توانیم مانع‌زدایی کرده و موانع را از سر راه تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان بخش تولید بزدائیم و با ارائه وام‌های قرض‌الحسنه تولید را رونق بخشیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی پروژه‌های زودبازده و عام‌المنفعه است، مطرح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی همچون ساخت راه‌های روستائی، شبکه آب و فاضلاب روستا، احداث پل، ساخت واحدهای آسیب‌دیده ناشی از بحران سیل سال 98 و ساخت خانه مسکن محرومان در  استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
 
اجرای پویش لبخند رمضان تا پایان ماه مبارک

حسینیانی اذعان کرد: پویش «لبخند رمضان» با محورهای مختلف از جمله احداث و مرمت مسکن محرومین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع ماسک، ویزیت رایگان پزشکی برای نیازمندان، اهدای خون و نذر نان دنبال می‌شود و تلاش داریم در این پویش کمکی به نیازمندان صورت بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه پویش لبخند رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، گفت: گروه‌های جهادی با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی استان واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی و خیابان پرواز می‌توانند نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان