۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین رویداد ملّی افق روشن با رویکرد "امید آفرینی" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۶۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر رسانه بسیج دانشجویی استان قزوین:

رویداد ملّی افق روشن با رویکرد "امید آفرینی" در قزوین برگزار می‌شود

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری نخستین رویداد ملّی افق روشن در این استان خبر داد.

رویداد ملّی افق روشن با رویکرد "امید آفرینی" در قزوین برگزار می‌شود
سید محمود پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: اولین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال با حضور گروه‌های تولید محتوا در قزوین برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال و شکستن حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن به عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

پورعباس با بیان اینکه برای نخستین بار است که چنین رویدادی در این سطح و با این محتوا در استان برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان علاقه مند و فعال در حوزه فضای مجازی تولیدات خود در محورهای استقلال و آزادی، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن را به مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

معرفی نفرات برتر به مجموعه‌های رسانه‌ای استان و کشور جهت همکاری

وی ادامه داد: علاقمندان تا پنج اردیبهشت ماه می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام نمایند و در پنج قالب؛ مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوتی بعد از نهایی کردن ثبت نام، آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال کنند.

پورعباس تصریح کرد: در این گونه رویدادهای ملی ضمن اهدا جوایز نقدی و غیرنقدی به نفرات برتر، افراد خلاق و مستعد در حوزه فضای مجازی شناسایی و به مجموعه های رسانه ای استان و کشور جهت همکاری معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و گروهی در این رویداد شرکت کنند؛ بیان کرد: شرکت کنندگان بعد از نهایی کردن ثبت نام خود فرصت دارند آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال نمایند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان