۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۲۹۲خانوار روستایی قزوین به نسل سوم و چهارم
کد خبر: ۳۴۹۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه قزوین خبرداد

‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۲۹۲خانوار روستایی قزوین به نسل سوم و چهارم

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه قزوین‌ از ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۲۹۲ خانوار روستایی به نسل سوم و چهارم تلفن همراه در شهرستان‌های قزوین و آوج خبرداد.

‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۲۹۲خانوار روستایی قزوین به نسل سوم و چهارم
رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین با اشاره به توجه مخابرات منطقه به نقاط روستایی و نیاز روزافزون مردم به سرویس‌های مخابراتی‌ در ایام کرونا اظهار کرد: سه ایستگاه تلفن همراه در روستای چشمه غلامعلی و دستجردسفلی از توابع شهرستان قزوین با جمعیتی بالغ بر ۱۸۸ خانوار و ۶۳۷نفر و روستای سیراب از توابع شهرستان آوج باجمعیتی بالغ بر ۹۹خانوار و ۲۷۰ نفر به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتقاء پیدا کرد.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه قزوین افزود: با ارتقاء تکنولوژی نسل سوم و چهارم در این روستاها ۲۹۲خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۹۰۷ نفر از این امکانات به منظور استفاده از اینترنت تلفن همراه در فعالیت‌های روزانه خصوصا در مسائل درسی و آموزشی بهره‌مند شدند که مخابرات منطقه قزوین با تلاش کارکنان خدوم خود توانسته است این امکانات را در اختیار آنان قراردهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید با توجه به نیاز مردم در اسرع وقت تعداد دیگری از روستاهای استان از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان