۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کمیسیون درمان از رئیس‌جمهور به‌دلیل اهمال در حوزه مقابله با کرونا شکایت کرد/ پیگیر تجهیز بیمارستان ارتش قزوین هستیم
کد خبر: ۳۴۹۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۵ ساعت: ۱۷:۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس:

کمیسیون درمان از رئیس‌جمهور به‌دلیل اهمال در حوزه مقابله با کرونا شکایت کرد/ پیگیر تجهیز بیمارستان ارتش قزوین هستیم

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با وجود هشدارهای بسیار متاسفانه دیدگاه مناسب از سوی مسئولان برای مقابله با کرونا اخذ نشد؛ از این رو کمیسیون بهداشت از این اهمال رئیس جمهور به عنوان متولی ستاد ملی مقابله با کرونا به دستگاه قضا شکایت کرد.

کمیسیون درمان از رئیس‌جمهور به‌دلیل اهمال در حوزه مقابله با کرونا شکایت کرد/ پیگیر تجهیز بیمارستان ارتش قزوین هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی عصر امروز(چهارشنبه) با همراهی امیر جلالی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی و جمعی از مسئولان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهبودی(۵۵۳ ارتش قزوین) بازدید کرد.

در این بازدید دکتر محمدبیگی پیشاپیش فرا رسیدن روز ارتش را به ارتشیان غیرتمند تبریک گفت و افزود: ما به وجود دلاوران جان بر کف و غیور در این عرصه افتخار کرده و بر این باوریم که ارتش جمهوری اسلامی به واسطه تلاش و همت این عزیزان از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه و جهان است.

وی در ادامه ضمن گفتگو و خداقوت به همکاران پزشک و پرستار فعال در بیمارستان ارتش، دغدغه‌ها و مشکلات این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه این بیمارستان گفت: هم اکنون به دلیل قرار گرفتن در پیک شدید کرونا، بیمارستان صحرایی راه اندازی شده تا کمکی به مراکز بیمارستانی استان باشد.

تقویت مراکز درمانی ارتش در بودجه ۱۴۰۰

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: متاسفانه کم کاری زیادی در حوزه تصمیم گیری کلان برای مقابله با کرونا دیده می‌شود، با وجود هشدارهای بسیار در این خصوص متاسفانه دیدگاه مناسب از سوی مسئولان برای مقابله با آن اخذ نشد؛ از این رو کمیسیون بهداشت از این اهمال رئیس جمهور به عنوان متولی ستاد ملی مقابله با کرونا به دستگاه قضا شکایت کرد.

وی بیان کرد: بودجه خوبی از سوی مجلس یازدهم برای تقویت مراکز درمانی ارتش گذاشته شد؛ چرا که ضرورت دارد این مراکز نیز به کمک دیگر مراکز بیمارستانی بیاید تا در این خیز شدید کرونا شاهد تقویت خدمات به اقشار مختلف مردم باشیم.

محمدبیگی عنوان کرد: در این راستا تقویت بیمارستان 553 ارتش و تجهیز آن در قزوین باید مورد توجه جدی باشد تا از این ظرفیت بتوانیم برای خدمات دهی بیشتر به مردم استان از آن بهره و استفاده ببریم.

در ادامه امیر جلالی نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر محمدبیگی در این بازدید میدانی اعلام کرد: شما نخستین نماینده استان هستید که در طول سالیان گذشته از بیمارستان ارتش بازدید کرده، امیدواریم این حضور برکات خوبی برای مجموعه بیمارستان ارتش به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در استان قزوین این آمادگی را دارد که برای خدمت به مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نداشته باشد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان