۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین "روز ملی فناوری هسته‌ای" نماد خودباوری و استقلال دانشمندان مومن و انقلابی ایران است
کد خبر: ۳۴۹۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

"روز ملی فناوری هسته‌ای" نماد خودباوری و استقلال دانشمندان مومن و انقلابی ایران است

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است: بیستم فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای ثبت شده و نماد خودباوری، استقلال علمی و نهضت نرم افزاری دانشمندان مومن و انقلابی این مرز و بوم در عرصه علم و فناوری است.

"روز ملی فناوری هسته‌ای" نماد خودباوری و استقلال دانشمندان مومن و انقلابی ایران است
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بیستم فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای ثبت شده و نماد خودباوری، استقلال علمی و نهضت نرم افزاری دانشمندان مومن و انقلابی و تداعی‌کننده عزت و اقتدار جوانان این مرز و بوم در عرصه علم و فناوری است.

روزی که دانشمندان متعهد و متدین ایران اسلامی شعار «ما می‌توانیم» را در عمل نشان داده و عزت و اقتدار ملی در عرصه فناوری صلح آمیز هسته‌ای را به تجلی رساندند و بار دیگر قدرت و عظمت ایرانی را به تمام دنیا نشان دادند.


دانشمندان جوان ایران اسلامی به رغم وجود تحریم‌های فلج کننده، فشارهای روزافزون و کارشکنی‌های گسترده کشورهای غربی و اروپایی و در رأس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی توانستند با تلاش‌های بی وقفه و اتکا به خداوند متعال و در ظل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مد ظله العالی سنگرهای علم را بشکافند و با دست یابی بر چرخه کامل سوخت هسته‌ای موجب شگفتی جهانیان و دارندگان انرژی هسته‌ای در دنیا شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشمند، مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد و محسن فخری زاده که با نثار خون خویش نقش اساسی در بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از انرژی صلح آمیز هسته‌ای داشتند، از خداوند متعال خواهان موفقیت تمام دانشمندان هسته‌ای کشورمان در این مسیر سخت و دشوار است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان