۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مجلس علیه رئیس جمهور اعلام جرم می کند/ بی کفایتی و سوءمدیریت روحانی دلیل افزایش مرگ و میرهای کرونایی
کد خبر: ۳۴۹۳۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۶:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مجلس علیه رئیس جمهور اعلام جرم می کند/ بی کفایتی و سوءمدیریت روحانی دلیل افزایش مرگ و میرهای کرونایی

حسینعلی شهریاری گفت: به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان، شنبه و یک شنبه هفته آینده شکایتی به قوه قضاییه داریم و علیه آقای روحانی اعلام جرم می کنیم به این علت که وی با سوءمدیریت سبب افزایش مرگ و میر و بیماری ها شد و کشور را گرفتار کرد.

مجلس علیه رئیس جمهور اعلام جرم می کند/ بی کفایتی و سوءمدیریت روحانی دلیل افزایش مرگ و میرهای کرونایی
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرمز شدن مراکز استان ها و بسیاری از شهرها پس از پایان تعطیلات نوروزی ناشی از بی کفایتی و سوءمدیریت روحانی به عنوان رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان، مسئولان، کمیسیون بهداشت و درمان مصاحبه هایی انجام داد و برای مقابله با کرونا در نوروز نامه نوشتیم، وزیر بهداشت و درمان التماس کرد، تمام خبرگان جامعه پزشکی خواستند که راه ها را ببندید و مردم مسافرت نروید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته مردم ما هم تا حدودی مقصر هستند، وقتی همه مسئولان بهداشت و درمان کشور و پزشکان اعلام می کنند که مردم به مسافرت نروید و آن ها گوش نمی دهند و به حرف رئیس جمهوری که هیچ گاه حرف درستی نمی زند گوش می دهند نتیجه آن شرایط کنونی می شود.

شهریاری بیان کرد: به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان، شنبه و یک شنبه هفته آینده شکایتی به قوه قضاییه داریم و علیه آقای روحانی اعلام جرم می کنیم به این علت که وی با سوءمدیریت سبب افزایش مرگ و میر و بیماری ها شد و کشور را گرفتار کرد.

وی تصریح کرد: قرار است کمیسیون بهداشت و درمان دوباره گزارشی تهیه کند و به هیئت رئیسه بدهد تا طبق تبصره ماده 45 آیین نامه در صحن علنی هم گزارش شود و آن هم به قوه قضاییه داده شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس شورای اسلامی پیگیر اعلام جرم از آقای رئیس جمهور به دلیل بی کفایتی و سوءمدیریت او هستیم.

شهریاری بیان کرد: رئیس جمهوری که یک سال است نتوانسته مشکل تخم مرغ، مرغ، روغن و نان مردم را تامین کند و صف های مختلف مایحتاج و کپسول گاز را حل کند نتیجه همین شرایط کنونی می شود که ناشی از مدیریت نالایق و بی کفایت است.

منبع: عصرهامون
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان