۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پارک‌های علم و فناوری کریدور اصلی حرکت به سمت صنعت
کد خبر: ۳۴۹۳۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

پارک‌های علم و فناوری کریدور اصلی حرکت به سمت صنعت

زارعی با اشاره به حضور ۱۸۰ تیم دانش بنیانی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: این پارک‌ها کریدور اصلی حرکت به سمت صنعت هستند.

پارک‌های علم و فناوری کریدور اصلی حرکت به سمت صنعت
 به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین؛عباس زارعی رئیس پارک علم و فناوری  درباره پارک‌های علم و فناوری بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری کریدور اصلی حرکت از صنعت سنتی به صنعت پیشرفته است.
او ادامه داد: حدود ۱۷۰ الی ۱۸۰ شرکت دانش بنیان مستقر در پارک داریم و در سال جدید با افزایش ظرفیت فیزیکی پارک قرار است تعداد شرکت‌ها بیشتر کنیم.
 رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به اینکه هر ۱۸۰ شرکت مستقر در پارک در حوزه‌های متفاوت فعالیت می‌کنند، گفت:  در پارک یک کلینیک تجاری‌سازی وجود دارد که هم به شرکت‌ها آموزش داده می‌شود و هم در زمینه مباحث حقوقی آن‌ها مانند مالیات مشاوره داده می‌شود.
زارعی درباره وضعیت پیشرفت استارت آپ‌ها افزود: بخش هسته‌های فناور که همان استارت آپ‌ها هستند و هنوز شرکت نشدند تحت نظر شتابدهنده‌ها کار می‌کنند؛ سپس این استارت آپ‌ها بعد از تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان وارد مرکز رشد ما می‌شوند همچنین برای کمک به استارت آپ‌ها با هشت شتاب دهنده همکاری داریم.
این مسئول گفت: در همه گیری کرونا تمام شرکت‌های پارک درگیر بودند. بعضی شرکت‌ها با تولید ماسک و تجهیزات کرونایی به صورت مستقیم و بعضی‌ها با تولید پلتفرم‌های ارتباط مجازی به صورت غیر مستقیم با این همه گیری مبارزه می‌کردند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان