۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید انقلاب اقتصادی در زمینه نظام بانکی و پولی رخ دهد/ قوانین بانکداری نیازمند اصلاح است
کد خبر: ۳۴۹۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

باید انقلاب اقتصادی در زمینه نظام بانکی و پولی رخ دهد/ قوانین بانکداری نیازمند اصلاح است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: باید انقلاب اقتصادی در زمینه نظام بانکی و پولی رخ دهد و قوانین بانکداری نیاز به اصلاح دارد تا متناسب با شرایط کنونی استاندارد شود و زمینه خدمت به مردم و کشور بیشتر شود.

باید انقلاب اقتصادی در زمینه نظام بانکی و پولی رخ دهد/ قوانین بانکداری نیازمند اصلاح است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار با عباس احمدی مدیر شعب بانک سپه استان قزوین اظهار کرد: در خصوص ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های روستایی، زنان خانه دار و مسکن تقاضای بسیاری وجود دارد لذا اختصاص تسهیلات در این حوزه می‌تواند گامی بلند برای کاهش دغدغه‌های مردمی باشد.

وی افزود: متاسفانه آینده فروشی در این دولت بسیار بالاست و به گونه‌ای که دولت آینده درگیر این موضوع خواهد شد؛ با این حال امید داریم که بنگاه‌های اقتصادی خرد فعال‌تر شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: بانک‌ها باید گستره فعالیت خود را افزایش دهند تا اقشار مختلف مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند؛ لذا نصب خودپرداز در مناطق روستایی و ایجاد شعبه در مناطق منفصل شهری ضرورت دارد.

فعالیت 63 شعبه بانک سپه در استان قزوین

وی عنوان کرد: نگرانی‌هایی از موضوع ادغام صورت گرفته بین پنج بانک با بانک سپه وجود داشت، با این حال شاهد آن هستیم که تاکنون در سطح استان این موضوع به خوبی مدیریت شده و 63 شعبه بانک سپه در استان اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کنند.

محمدبیگی ابراز کرد: امسال سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌هاست؛ لذا باید همت ما برای عملیاتی کردن این شعار باشد و مطالبه جدی ما این است که بانک‌ها حداکثر همکاری را داشته و تا جایی که می‌توانند با مردم راه بیایند و اجازه ندهند فشار بیشتری بر آنها در این جنگ اقتصادی وارد شود.

وی در پایان گفت: باید انقلاب اقتصادی در زمینه نظام بانکی و پولی رخ دهد؛ چراکه قوانین بانکداری نیاز به اصلاح دارد تا متناسب با شرایط کنونی استاندارد شود و زمینه خدمت به مردم و کشور بیشتر شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان