۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیمارستان صحرایی در قزوین راه‌اندازی می‌شود/ اجرای محدودیت تردد شبانه با جدیت بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان درمصاحبه با صبح‌قزوین:

بیمارستان صحرایی در قزوین راه‌اندازی می‌شود/ اجرای محدودیت تردد شبانه با جدیت بیشتر

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: متاسفانه استان قزوین در وضعیت بدی به سر می‌برد‌ به طوریکه تصمیم گرفته شد که از امروز بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شود.

بیمارستان صحرایی در قزوین راه‌اندازی می‌شود/ اجرای محدودیت تردد شبانه با جدیت بیشتر
منوچهر حبیبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت بسیار نگران‌کننده آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه استان قزوین در وضعیت بدی به سر می‌برد‌ به طوریکه تصمیم گرفته شد که از امروز بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شود.

وی افزود: همه بیمارستان‌ها حالت آماده باش دارند و پیش‌بینی شده که تا ۸۰۰ تخت در استان جهت پذیرش بیماران کرونایی آماده کنیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین تصریح کرد: روزانه حدود ۱۰۰ بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌های سطح استان وارد می‌شوند و با شدت و حدت این روند ادامه دارد و بسیار نگران کننده است.

استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی است

وی عنوان کرد: شرایط کنونی شرایط بسیار سختی است و به تعبیری حمله کرونایی آغاز شده و اگر همکاری و همراهی آحاد جامعه صورت نگیرد با اخبار نگران کننده‌ای از آمار بستری‌ها و فوتی‌ها مواجه خواهیم شد که امیدواریم این پیش‌بینی ما هیچ‌گاه محقق نشود.

حبیبی بیان کرد: استان قزوین در وضعیت قرمز کرونایی است که در این وضعیت محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد و حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا دو سوم کاهش پیدا خواهد کرد و یک سوم کارکنان از امروز با مسئولیت مدیر دستگاه‌ها در محل کار حاضر شده و دو سوم کارکنان نیز به صورت دور کاری خواهند بود.

وی اضافه کرد: البته دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شهرداری‌ها و هلال احمر و نیروی انتظامی با ظرفیت یک دوم فعالیت خواهند کرد که باید همراهی‌های لازم را داشته باشند.

محدودیت‌های شبانه با جدیت بیشتر دنبال می‌شود

این مقام مسئول گفت: حوزه‌های آموزشی و فرهنگی به صورت کامل طی دو هفته آینده تعطیل خواهند بود و ترددها مطلقا ممنوع است و ورود و خروج خودروها کاملا کنترل می‌شود تا هیچ‌گونه ورود و خروجی به مناطق قرمز صورت نگیرد.

حبیبی یادآور شد: چهار گروه مشاغل تعریف کردیم که به جز مشاغل گروه یک، مشاغل گروه دو و سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و مشاغلی که می‌توانند فعالیت داشته باشند مشاغل گروه یک هستند که موادغذایی، بهداشتی و درمانی و نیازهای اساسی مردم را که به طور کلی شامل ۲۹ قلم است را شامل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: محدودیت شبانه با جدیت بیشتر دنبال می‌شود و حضور نیروهای پلیس و نیروی انتظامی پررنگ‌تر بوده و با حساسیت بیشتر اقدامات انجام می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان