۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نظارت‌های دقیق، مانع بروز تخلف‌هاست/ از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین جلوگیری شود
کد خبر: ۳۴۹۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۸ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

نظارت‌های دقیق، مانع بروز تخلف‌هاست/ از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین جلوگیری شود

امام جمعه قزوین گفت: اگر کارها به موقع انجام شود و نظارت‌های دقیق صورت بگیرد، جلوی بسیاری از تخلف‌ها گرفته خواهد شد.

نظارت‌های دقیق، مانع بروز تخلف‌هاست/ از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین جلوگیری شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان و محمد قاسمی دادستان قزوین اظهار کرد: جرائم و خلاف‌هایی که در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد، آسیب‌های بسیاری برای جامعه به همراه دارد و مردم و مسئولان پاکدست را به دردسر می‌اندازد.
 
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در زمین‌های اندیشه‌ی قزوین بیان کرد: برخی به خاطر بی‌مسئولیتی، مرتکب خلاف‌هایی شده‌اند و این خلاف‌ها برای مردم زحمت و گرفتاری ایجاد کرده و لازم است با جدیت به مشکل مردم رسیدگی شده و مانع تضییع حقوق مردم شویم.
 
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر کارها به موقع انجام شود و نظارت‌های دقیق صورت بگیرد، جلوی بسیاری از تخلف‌ها گرفته خواهد شد و لازم است دستگاه‌های نظارتی و حراستی کار خود را جدی‌تر بگیرند تا شاهد ارتکاب جرم نباشیم.
 
عابدینی همچنین از خدمات دستگاه قضایی استان قزوین بخاطر پیگیری‌‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در برخورد با تخلفات و مفسدان قدردانی کرد.
 
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان و محمد قاسمی دادستان قزوین در این دیدار گزارشی از روند پرونده زمین‌های اندیشه، پرونده نیاوران و برخی مسائل دیگر استان ارائه و بر جلوگیری از تضییع حقوق مردم در شهرک اندیشه‌ی قزوین تأکید کردند.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان