۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌های قزوین مصرف شد
کد خبر: ۳۴۹۲۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان:

۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌های قزوین مصرف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سال گذشته ۹۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش راه‌های استان قزوین مصرف شد.

۹۰هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌های قزوین مصرف شد
جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت حفاظتی شامل میکروسرفیسینگ، اسلاری‌سیل، چیپ‌سیل و فوگ سیل در سطح راه‌های این استان انجام شد.

وی ادامه داد: آسفالت حفاظتی برای افزایش مقاومت سایشی و غیر قابل نفوذ کردن بستر راه و بهسازی رویه آسفالت انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: همچنین در سال ۹۹ با خرید دستگاه خط‌کش و تشکیل تیم خط کشی امانی در این اداره کل ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از را‌ه‌های استان قزوین خط کشی شد.

حق‌لطفی عنوان کرد: تهیه، نصب و تعمیر ۶ هزار و ۴۶۸ عدد تابلو و علایم ایمنی راه‌ها، ارتقا، بهسازی و نصب حفاظ ایمنی میانه راه‌ها به طول ۱۵۷ کیلومتر و اجرای روشنایی طولی در ۲ کیلومتر از نواحی یا گردنه‌های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در ۲۱ تقاطع همسطح پرتصادف از دیگر اقدامات در حوزه ارتقای ایمنی و ترافیک در سال گذشته بوده است.

وی، اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در ۱۶۷ کیلومتر از راه‌های استان را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: اصلاح شیب شیروانی و بخشندگی راه در کناره جاده و به منظور جلوگیری از خروج وسایل نقلیه در زمان وقوع حادثه انجام می‌شود و نقش موثری در کاهش شدت حوادث دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: سال گذشته ۹۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی، لکه گیری و ترمیم روکش راه‌های استان قزوین مصرف شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان