۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۵۰۰خانوار روستایی قزوین به نسل چهارم تلفن همراه
کد خبر: ۳۴۸۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر مخابرات منطقه قزوین خبرداد

‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۵۰۰خانوار روستایی قزوین به نسل چهارم تلفن همراه

مدیر مخابرات منطقه قزوین از ‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۵۰۰خانوار روستایی استان قزوین به نسل چهارم تلفن همراه خبرداد.

‌ارتقاء ایستگاه تلفن همراه ۵۰۰خانوار روستایی قزوین به نسل چهارم تلفن همراه
محمدرضا نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین با اشاره به آغاز سال نو و توجه مخابرات منطقه به نقاط روستایی و نیاز روزافزون مردم به سرویس‌های مخابراتی‌ در ایام کرونا و بهره‌مندی هرچه‌ بیشتر آنها از سرویس‌های مخابراتی اظهار کرد: چهار ایستگاه تلفن همراه روستایی از توابع شهرستان قزوین و بویین زهرا با جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ نفر به تکنولوژی نسل چهارم ارتقاء پیداکرد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: با ارتقاء تکنولوژی نسل چهارم در این روستا که از توابع شهرستان قزوین و بویین زهرا است 500خانوار روستایی با جمعیتی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از این امکانات به منظور استفاده از اینترنت تلفن همراه در فعالیت‌های روزانه خصوصا در مسائل درسی و آموزشی بهره‌مند شدند که مخابرات منطقه قزوین با تلاش کارکنان خدوم خود توانسته است این امکانات را در اختیار آنان قراردهد.

وی بیان کرد: تکنولوژی نسل چهارم در روستای خاتون آباد بویین زهرا با ۲۰۳ خانوار و ۷۲۶ نفر؛ روستاهای دورچاک با ۱۲۴ خانوار و ۳۴۶ نفر؛ تنوره با ۱۱۲ خانوار و ۳۲۶ نفر و روستای عنبقین با ۵۲خانوار و ۱۳۴ نفر از توابع شهرستان قزوین از این امکانات مخابراتی بهره‌مند شده‌اند.

نصرآبادی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به نیاز مردم در اسرع وقت تعداد دیگری از روستاهای استان از این امکانات بهره‌‌مند شوند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان