۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پوشش اینترنت ۱۰۵نقطه استان قزوین در سال ۱۴۰۰
کد خبر: ۳۴۸۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرداد

پوشش اینترنت ۱۰۵نقطه استان قزوین در سال ۱۴۰۰

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر ارتباطات مقرر شد پوشش آنتن دهی و اینترنت ۱۰۵نقطه از استان قزوین به ویژه منطقه طارم در سال ۱۴۰۰ مورد توجه جدی قرار بگیرد.

پوشش اینترنت ۱۰۵نقطه استان قزوین در سال ۱۴۰۰
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات مردم استان اظهار کرد: خدمتگزاری وظیفه ماست و هیچ گاه صندلی سبز مجلس را محلی برای آرامش و آسایش برای خود ندیدم؛ بلکه این مسئولیت را بستری برای پاسخگویی به مطالبات مردم و کاهش محرومیت زدایی بر خود فرض کرده و خواهم کرد.

وی افزود: طی رایزنی‌های صورت گرفته توسط مجمع نمایندگان و مسئولان استانی با وزیر ارتباطات و سفر جهرمی به استان قزوین مقرر شد پوشش آنتن دهی و اینترنت ۱۰۵نقطه از استان قزوین به ویژه منطقه طارم در سال ۱۴۰۰ مورد توجه جدی قرار بگیرد تا بدین واسطه شاهد ارتقاء شبکه‌های ارتباطی و عدالت آموزشی باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: از مهمترین مشکلات مردم منطقه طارم موضوع گازرسانی است، طی رایزنی با کمیسیون تلفیق و مصوبه نمایندگان در صحن مجلس یازدهم مقرر شد گازرسانی روستاهای مناطق کوهستانی بالای ۲۰خانوار هر چه سریعتر انجام شود؛ لذا اعتبار لازم برای موضوع از سوی مجلس تخصیص داده شده و منتظر عملیاتی شدن آن توسط دولت هستیم.

وی در پایان گفت: با این مصوبه مجلس و سهمیه‌ای که برای روستاهای مناطق محروم اختصاص یافته، شاهد گازرسانی بسیاری از مناطق روستایی استان قزوین از جمله روستاهای طارم در چند سال آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان