۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۶تن مرغ منجمد بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۸۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان:

بیش از ۱۶تن مرغ منجمد بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۱۶ و نیم تن مرغ منجمد بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

بیش از ۱۶تن مرغ منجمد بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
محمد صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در مورد فعالیت‌های کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می‌کند از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان استفاده کند که با این رویکرد برای ایام پایانی سال و شب عید توزیع مرغ منجمد در نظر گرفته شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مرغ منجمد با هماهنگی‌های فراوان تهیه و طی ۲۴ساعت گذشته به میزان هر خانوار دو قطعه مرغ توزیع شده که مجموع آن ۱۶ و نیم تن است.

وی عنوان کرد: این میزان مرغ در اقصی نقاط استان قزوین با اولویت مناطق روستایی و دوردست توزیع شده است تا در کاهش نیاز‌های مددجویان تأثیر داشته باشد.

صیادی بیان کرد: عیدی مددجویان برابر مستمری یک ماه همزمان با کمک معیشت بهمن ماه پرداخت شد تا خانواده‌های نیازمند با فراغ بال نسبت به هزینه کردِ آن اقدام کنند.

کمک‌های مردمی براساس نیّت اهداکنندگان هزینه می‌شود

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که آنچه کمک می‌کنیم وظیفه ماست، ولی باز هم خود را بدهکار محرومان و نیازمندان دانسته و خدمات ارائه شده را با توجه به فشار‌های اقتصادی ناکافی می‌دانیم.

این مقام مسئول گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان دست یاری به‌سوی اقشار مختلف مردم دراز می‌کنیم تا با دریافت کمک‌های هرچند اندک، فرصت‌های خدمتی بیشتر و بهتری را برای محرومان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: هر نوع کمک مردمی براساس نیّت اهداکنندگان صرف می‌شود و این دقت نظر در صرف کمک‌های مردمی هم در نوع مصرف وجود دارد و هم در صورت تعیین مددجو یا منطقه، در همان نقطه‌ای که اهدا کننده نیّت کرده صرف می‌شود.

صیادی تصریح کرد: امدادگران به همان میزان که خود را موظف به کمک به محرومان می‌دانند، به همان میزان هم خود را مکلف به امانتداری و رعایت موازین شرعی در صرف کمک‌های مردمی می‌دانند.

وی در پایان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری، این امکان برایشان فراهم است که از طریق کدمهربانی# ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به محرومان اهداء کنند.
 
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان