۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آسمان قزوین پایان هفته میزبان سامانه بارشی می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۷۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان:

آسمان قزوین پایان هفته میزبان سامانه بارشی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی پایان هفته در استان قزوین مستقر خواهد شد که در روز پنجشنبه بارش‌ها به شکل باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

آسمان قزوین پایان هفته میزبان سامانه بارشی می‌شود
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: امروز و فردا وضعیت جوی در استان قزوین پایدار است و با گذر ریزموج‌هایی از سطح منطقه فقط در نواحی شمالی استان شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده باران خواهیم بود.

وی افزود: سامانه بارشی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در استان قزوین مستقر خواهد شد که در روز پنجشنبه بارش‌ها به شکل باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: روز جمعه با نفوذ توده هوای سرد به استان قزوین، بارش‌ها در ابتدا به شکل برف و باران و در اواخر وقت بارش‌ها به شکل برف خواهد بود و در مناطقی مانند بوئین زهرا و دشت قزوین نیز از حجم بارش‌ها کاسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود که روز‌های جمعه و شنبه شاهد وزش باد‌های سرد شمالی در استان قزوین خواهیم بود و دمای هوا ۱۵درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

بهروزی بیان کرد: روز جمعه شاهد پدیده یخبندان، کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد‌های شهری و برون شهری و همچنین انسداد مسیر‌های روستایی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان