۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۸۱ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته/ ۳۷۶۷ نفر در وضعیت شدید بیماری قرار دارند
کد خبر: ۳۴۸۶۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

۸۱ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته/ ۳۷۶۷ نفر در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

۸۱ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته/ ۳۷۶۷ نفر در وضعیت شدید بیماری قرار دارند
به گزارش سرویس سلامت صبح‌قزوین؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۷۳هزار و ۴۷۰نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰هزار و ۵۱۲ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۸هزار و ۸نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۷۶۷نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۱۱میلیون و ۱۵۱هزار و ۵۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: ۱۱شهرستان قرمز، ۳۲شهرستان نارنجی، ۲۵۱شهرستان زرد و ۱۵۴شهرستان آبی هستند.

وی در پایان بیان کرد: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
منبع: دانا
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان