۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قربانی شدن ۸۶ بیمار دیگر کرونایی/۳۷۴۷ بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری هستند
کد خبر: ۳۴۸۶۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

قربانی شدن ۸۶ بیمار دیگر کرونایی/۳۷۴۷ بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری هستند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۵۲۵ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در این مدت، ۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

قربانی شدن ۸۶ بیمار دیگر کرونایی/۳۷۴۷ بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری هستند
به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۶۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۳۵۳ نفر رسیده است.

لاری یادآور شد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۱۳هزار و ۷۱۷نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۱میلیون و ۳۲هزار و ۳۱۰آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و هم اکنون ۱۱شهرستان قرمز، ۳۲شهرستان نارنجی، ۲۵۱شهرستان زرد و ۱۵۴شهرستان آبی است. 

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان تصریح کرد:شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
منبع: فارس
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان