۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نخستین جشنواره نقاشی "شهر از نگاه کودک" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

نخستین جشنواره نقاشی "شهر از نگاه کودک" برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین جشنواره نقاشی "شهر از نگاه کودک" خبر داد.

نخستین جشنواره نقاشی "شهر از نگاه کودک" برگزار می‌شود
داریوش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۰ از کودکان شهر قزوین دعوت می‌شود تا آثار هنری (نقاشی) خود را به اولین دوره مسابقه نقاشی کودک "شهر از نگاه کودک" ارسال کنند.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با هدف آشنایی بیشتر با علایق کودکان شهر و همچنین دیدگاه آن‌ها در خصوص فضای شهری، مسابقه نقاشی را با موضوع "شهر از نگاه کودک" برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: محور‌های این مسابقه "قزوین زیبا"، "شهری که من دوست دارم" و "قوانین و دستورالعمل‌هاست" که شهروندان می‌توانند با مطرح کردن این محور‌ها از کودکان خود بخواهند که با ایجاد یک اثر هنری "نقاشی" در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: اندازه آثار باید طرح افقی یا عمودی در قطع استاندارد A۴ باشد و همچنین تمام آثار هنری باید با وضوح بالای ۳۰۰ DPI اسکن شده و به عنوان JPG ذخیره شود.

قاسمی گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در سه رده سنی ۴ – ۷ سال، ۸ – ۱۱ سال و ۱۲ – ۱۴ سال شرکت کنند که به سه اثر برتر گواهینامه و جوایز متنوعی اعطا خواهد شد.

به گفته وی، تمام آثار باید به صورت اورجینال، توسط دست ترسیم یا نقاشی شده روی کاغذ یا مقوا باشد که شرکت کنندگان می‌توانند آثار هنری خود را همراه با فایل ذخیره شده روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: آخرین مهلت تحویل آثار هنری ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی قزوین، میدان تهران قدیم، ابتدای خیابان تالار، کد پستی ۳۴۱۶۸۵۳۱۴۵ سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.zibasazi.qazvin.ir مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: اثر برگزیده این جشنواره توسط هنرمندان مجرب بر روی دیوار منتخب در سطح شهر به عنوان نقاشی دیواری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان