۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۸واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند
کد خبر: ۳۴۸۵۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۸ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۸واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ۵۳ واحد صنعتی استان که توسط بانک‌ها تملک شده بودند، هشت واحد از تملک بانک‌ها خارج و فرآیند جانشینی بانک متوقف شد.

۸واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند
 

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به مشکلات موجود بین بانک‌ها و تولیدکنندگان در حوزه تولید و صنعت اظهار کرد: به هرحال در شرایط سخت اقتصادی امروز بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی ما در حوزه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و پرداخت سایر هزینه‌ها دچار مشکل شدند که بانک‌ها باید با سعه‌ صدر بیشتری با این معضل برخورد کنند و زود وارد فرآیند دادگاهی و تملک واحد تولیدی نشوند.

وی افزود: از ۵۳واحد صنعتی استان قزوین که توسط بانک‌ها تملک شده بودند، هشت واحد از تملک بانک‌ها خارج و فرآیند جانشینی بانک متوقف شد که از این هشت واحد و کارگاه تولیدی پنج واحد در شهرک کاسپین، دو واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد هم در شهرک صنعتی آراسنج قرار داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با یادآوری اینکه هنوز 45واحد تولیدی ما در تملک بانک‌های مختلف قرار دارد، گفت: رایزنی و مذاکرات با بانک‌ها در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ادامه دارد تا این 45 واحد هم بتوانند با اعطای تسهیلاتی در حوزه استمهال پرداخت بدهی یا گرفتن مهلت تنفس دوباره به مدیران قبلی بازگشته یا در غیر این صورت به مدیران متخصص جدید سپرده شود.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان