۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرسنل عوارضی‌های قزوین در آزادراه غدیر مشغول به‌کار خواهند شد
کد خبر: ۳۴۸۵۴۴ نویسنده: لطف‌الله سیاهکلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان درمصاحبه با صبح‌قزوین:

پرسنل عوارضی‌های قزوین در آزادراه غدیر مشغول به‌کار خواهند شد

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: معاون وزیر این قول را دادند که کارکنان عوارضی قزوین در آزاد راه قزوین به چرمشهر به کارگیری می‌شوند لذا امیدوارم تا این وعده تحقق یابد و بخشی از مشکلات این کارکنان برطرف شد.

پرسنل عوارضی‌های قزوین در آزادراه غدیر مشغول به‌کار خواهند شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، مشکلات کارکنان عوارضی قزوین از اسفندماه سال ۹۷ و همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی‌ها آغاز شده بود که پس از اعتراضات، تجمع‌های بسیار هنوز بلاتکلیف هستند.

سفر نوبخت در هفته دولت به قزوین بهانه ای شد تا با مطرح شدن مشکلات کارکنان عوارضی‌های قزوین، وعده ای برای پرداخت معوقات و بازگشت به کار آنها فراهم شود، اما پس از کش و قوس‌های فراوان مطالبات آنها پس از چندماه پرداخت شد اما موضوع بازگشت به کار این پرسنل هنوز بلاتکلیف مانده است.

تجمعات ادامه دار این پرسنل تاکنون نتیجه ای در پی نداشته است، روز گذشته که آزادراه غدیر افتتاح شد زمزمه‌هایی مبنی بر به کارگیری این کارکنان در این آزادراه مطرح شده است.

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره این موضوع اظهار کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیکی در عوارضی‌ها با هدف کاهش ترافیک، تعدادی از کارکنان این حوزه بیکار شدند لذا مراجعات بسیاری برای رسیدگی به این مشکل را داشتند.


وی افزود: مکاتبات بسیاری را همراه با استاندار قزوین جهت برطرف شدن مشکل این نیروها انجام دادیم تا اینکه زمانی که نوبخت به استان آمد؛ با پیگیری لازم، بخشی از مطالبات آن‌ها پرداخت شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: از آنجایی که شرایط سنی بسیاری از نیروها از وضعیت استخدامی و به کارگیری مجدد عبور کرده بود؛ بیشتر درخواست اشتغال را داشتند بنابراین باید چاره‌ای اساسی‌تر در این رابطه انجام می‌شد.


سیاهکلی ادامه داد: پیگیری‌ها و مکاتبات لازم برای رفع مشکل انجام شد تا اینکه روز گذشته که معاون وزیر حمل و نقل جاده‌ای برای افتتاح آزاد راه قزوین به چرمشهر به استان قزوین آمد؛ این موضوع مجدد انتقال داده شد که این کارکنان در این قسمت به کارگیری شوند.

وی تصریح کرد: معاون وزیر این قول را دادند که کارکنان در آزادراه قزوین به چرمشهر به کارگیری می‌شوند، لذا امیدوارم تا این وعده تحقق یابد و بخشی از مشکلات این کارکنان برطرف شد.


رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان گفت: البته وزیر هم دستورات خوبی را درباره این موضوع مطرح‌ کرده بودند که به دلیل اختلافاتی که در زیرمجموعه وزارتخانه وجود داشت هر یک مسئولیت را متوجه دیگری می‌کرد لذا این موضوع تاکنون حل نشده بود.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان