۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هدیه روز پدر چه بخریم؟
کد خبر: ۳۴۸۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۶ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

هدیه روز پدر چه بخریم؟

خرید هدیه برای روز پدر یکی از مسائلی است که بانوان همیشه دغدغه آن را دارند.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) قرار داریم که ایرانیان این مناسبت را به نام روز پدر می‌شناسند.

بانوان و فرزندان هر خانواده در این روز به فکر تهیه هدیه مناسب برای همسر و پدر خود هستند. قبلا رسم بود که فرزندان برای پدر خود جوراب می‌خریدند، اما چند سالی است که دیگر این هدیه به حاشیه کشانده شده و کمتر شاهد هدیه جوراب هستیم.  از آنجایی که تنوع لوازم آقایان خیلی بالا نیست، خرید هدیه برای آن‌ها هم کار سختی است.

به همین دلیل برای آسان‌تر شدن خرید شما در این روز، ما چند پیشنهاد داریم.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

کیف اداری یا کیف چرم مردانه
یکی از هدایای محبوب برای جشن روز پدر، کیف چرم اداری است. کیف چرم رسمی مناسب آقایانی است که در سمت‌های آموزشی، اداری، پزشکی، مهندسی و… فعالیت دارند یا برای سبک پوشش خود علاقه به استفاده از این نوع کیف‌ها دارند.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

ساعت مچی کلاسیک
متخصصان مد و پوشاک معتقدند که نوع کفش و ساعت مچی در شیک پوش بودن یک آقا بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد که از هدیه گرفتن ساعت خوشحال نشود. با وجود ساعت‌های هوشمند امروزی، ساعت‌های عقربه‌ای و کلاسیک محبوبیت خود را از دست نداده‌اند و هنوز هم بند چرمی یا فلزی آن‌ها روی مچ آقایان جنتلمن خودنمایی می‌کند. بنا به سلیقه پدر یا همسر خود و همچنین میزان بودجه مدنظرتان، می‌توانید یکی از برند‌های معتبر ساعت را انتخاب کنید و سفارش دهید.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

عینک آفتابی
اگر در لوازم شخصی پدر یا همسرتان جای عینک آفتابی خالی است، باید خوشحال باشید؛ هدیه شما به مناسبت روز پدر مشخص شد! عینک آفتابی از لوازم شخصی موردنیاز همه افراد است و علاوه بر محافظت از سلامت چشم در مقابل اشعه مضر آفتاب، به شیک‌پوشی هم کمک بسیاری می‌کند.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

عطر و ادکلن، مخصوص آقایان خوش‌استایل!
اگر پدر یا همسر شما از آن دسته مردانی است که به ادکلن علاقه دارد، با خرید عطری که با سلیقۀ او هم‌خوانی داشته باشد، دقیقا به هدف زده اید! درحقیقت، خرید عطر به عنوان هدیه روز پدر در ایران سال ۹۹ یک انتخاب محبوب به حساب می‌آید و با وجود آنکه خلاقانه نیست، اما آن‌قدر جذابیت دارد که او را شگفت‌زده کند.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

هدیه روز پدر، مخصوص آقایان ورزشکار

اگر پدر یا مرد زندگی شما از آن دسته افرادی است که اهل ورزش هستند، یکی از بهترین هدیه‌ها برای آن‌ها می‌تواند لباس ورزشی یا لوازم مناسب برای ورزش باشد.

هدیه روز پدر چه بخریم؟

هدیه روز پدر مختص آقایان متفکر!
بعضی آقایان ترجیح می‌دهند بعد از پایان روز کاری، گوشه‌ای بنشینند و در حالی‌ که به یک قطعۀ کلاسیک گوش سپرده‌اند، کتاب مورد علاقه‌شان را بخوانند. برای این افراد، هیچ کادویی بهتر از یک اثر از هنرمند یا نویسندۀ محبوبشان نیست؛ کافی است کمی دقت کنید یا علایقش را به‌درستی متوجه شوید. 

هدیه روز پدر چه بخریم؟

مردان اهل فن و ابزارآلات مختلف برای هدیه!

چنین کادویی در نظر خانم‌ها کمی زمخت به نظر می‌رسد، اما واقعیت این است که اگر فرد مورد نظر شما به کار‌های فنی علاقه دارد هیچ‌چیز به اندازۀ کادو گرفتن مثلا یک آچار جدید او را خوشحال نمی‌کند!

هدیه دست ساز برای روز پدر

گاهی لازم نیست برای به دست آوردن قلب پدر‌ها هزینۀ زیادی کرد، بلکه یک هدیه دست ساز برای روز پدر هم می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. ساختن یک جاقلمی، زیرلیوانی کاربردی برای محل کار، قابی که یک عکس خانوادگی را در بر گرفته و وسایلی از این قبیل می‌تواند یک هدیۀ بی‌نظیر برای یک پدر باشند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان