۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع دستگاه اکسیژن‌ساز در شعب هلال احمر قزوین
کد خبر: ۳۴۸۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۵ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد

توزیع دستگاه اکسیژن‌ساز در شعب هلال احمر قزوین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع دستگاه اکسیژن‌ساز میان شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان جهت ارائه به بیماران کرونایی به صورت رایگان، خبر داد.

توزیع دستگاه اکسیژن‌ساز در شعب هلال احمر قزوین

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم برای بسیاری از هموطنان در دوران نقاهت خود پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا و همچنین برخی از بیماران پیش از مراجعه به بیمارستان یا در زمان قرنطینه در منزل، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز است و در همین راستا تعداد 10دستگاه اکسیژن ساز جهت ارائه به بیماران مبتلا به کرونا در شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه‌های اکسیژن ساز جهت توزیع در بانک امانات پزشکی در اختیار شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان قرار گرفت؛ افزود: با توجه به قیمت بالای این دستگاه‌ها و نیاز کنونی کشور برای کمک به بهبود بیماران، این تجهیزات با کمک جمعیت هلال احمر و خیرین تهیه شده و به صورت امانی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این تجهیزات توسط سازمان داوطلبان هلال احمر در اختیار هلال احمر استان قزوین قرار گرفته است و شناسایی بیماران نیازمند توسط شعب و دفاتر نمایندگی هلال احمر استان انجام خواهد شد و سپس این دستگاه‌ها در اختیار مردم نیازمند به صورت امانی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: در این روزهای سخت و بحرانی به‌ واسطه شیوع بیماری کرونا در جامعه، آنچه بیش از هر چیز لازم و ضروری به‌ نظر می‌رسد کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که هلال احمر همواره در این مسیر ثابت‌قدم بوده‌ و در هنگام بروز اتفاقات و مشکلات مختلف نشان داده‌ که برای عبور از مشکلات و مخاطرات از هموطنان عزیز و به ویژه نیازمندان پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان