۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عضویت رایگان در کتابخانه‌های قزوین با ارسال پیامک
کد خبر: ۳۴۸۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۵ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبرداد

عضویت رایگان در کتابخانه‌های قزوین با ارسال پیامک

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از عضویت رایگان در کتابخانه‌های قزوین خبر داد و گفت: به‌علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیامکی انجام می‌شود.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های قزوین با ارسال پیامک

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و به مناسبت میلاد حضرت علی(ره) عضویت در همه کتابخانه‌های استان قزوین در روز‌های ششم و هفتم اسفندماه امسال به طور رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: به‌علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۲۹ انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: دوره عضویت در کتابخانه‌ها به‌مدت یک‌سال است و هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه این اداره کل در مناسبت‌های مختلف ازجمله اعیاد مذهبی اقدام به عضوگیری رایگان در کتابخانه‌ها می‌کند، بیان کرد: هزینه صدور کارت، به مبلغ ۱۰هزار تومان، به هنگام صدور کارت، اخذ خواهد شد.

گفتنی است؛ بیش از ۷۰هزار نفر عضو کتابخانه‌های استان قزوین هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

مائده کشاورزولیان / ۲۴ آبا ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

کتابخانه قزوین
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان