۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بازدید از واحدهای صنعتی در دستور کار دستگاه قضایی است/ جلوگیری از بیکاری ۶هزار کارگر قزوینی طی ۳سال گذشته
کد خبر: ۳۴۸۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۴ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

بازدید از واحدهای صنعتی در دستور کار دستگاه قضایی است/ جلوگیری از بیکاری ۶هزار کارگر قزوینی طی ۳سال گذشته

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با هدف رفع مشکلات تولید، بازدید میدانی از واحدهای صنعتی در دستور کار دستگاه قضایی استان قزوین قرار گرفته است.

بازدید از واحدهای صنعتی در دستور کار دستگاه قضایی است/ جلوگیری از بیکاری ۶هزار کارگر قزوینی طی ۳سال گذشته

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی ظهر امروز(دوشنبه) در حاشیه بازدید از یکی از شرکت‌های صنعتی موفق در امر صادرات شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بازدیدهای مستمر میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف گره گشایی از مشکلات و موانع تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان قزوین قرار گرفته است.

وی افزود: هر جامعه‌ای نیازمند سه عنصر امنیت، عدالت و رفاه است و این امنیت و عدالت است که می‌تواند مقدمه‎‌ای برای تحقق توسعه اقتصادی کشور باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: حمایت و رفع مشکلات بخش تولید یکی از رویکردهای دستگاه قضایی است و بازدیدهای مستمر میدانی از واحدهای صنعتی این امکان را فراهم می‌سازد تا مسئولین با مشکلات و ظرفیت‌های واحدهای صنعتی از نزدیک آشنا شوند.

قدرتی بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه، در طول سه سال گذشته با همکاری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و نهادهای اجرایی استان از بیکار شدن حدود شش هزار نفر جلوگیری شده است.

وی؛ حمایت از تولید را یک اولویت اساسی دانست و گفت: امیدواریم در حوزه جهاد اقتصادی نیز بتوانیم با مدیریت صحیح دشمن را شکست داده و پیروز شویم.

گفتنی است؛ دستورات لازم جهت رفع مشکلات شرکت مورد بازدید از سوی رئیس کل دادگستری استان صادر شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان