۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۵۰۰هکتار زمین جهت احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبرداد

اختصاص ۵۰۰هکتار زمین جهت احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین

استاندار قزوین گفت: ۵۰۰ هکتار زمین برای واگذاری به بخش خصوصی جهت احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین اختصاص یافت.

اختصاص ۵۰۰هکتار زمین جهت احداث شهرک انرژی خورشیدی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز(سه‌شنبه) در چهل و یکمین هفته پویش هر هفته الف-ب-ایران که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی به تامین برق و در عین آن حفظ محیط زیست کمک قابل توجهی می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این طرح یکی از مطالبات جدی مردم آبیک است که امیدواریم با حمایت‌های وزارت نیرو تا پایان اردیبهشت ماه شاهد افتتاح آن باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار مناسبی در راستای بهره‌مندی مردم به ویژه در مناطق محروم به آب و برق انجام شده است؛ اما با وجود خدمات متنوع ارائه شده، مردم استان قزوین همچنان مطالبات جدی در این دو حوزه دارند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان قزوین، کیفیت آب شرب آبیک است

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان قزوین کیفیت آب شرب آبیک است که سال‌های زیادی است با مشکل رو‌به‌رو شده و مردم این شهرستان از داشتن آب باکیفیت و سالم بی بهره‌اند که امیدواریم در این زمینه با حمایت وزارت نیرو و تسریع در انتقال آب از سد طالقان و بهره‌برداری از این طرح، این مشکل مرتفع شود.

جمالی پور افزود: متاسفانه شاهد این هستیم که مناطق شمالی قزوین با چالش بی‌آبی و کیفیت آب رو به رو هستند و باید با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های وزرات نیرو این مشکلات را برطرف کنیم.

گفتنی است؛ ۹طرح صنعت آب و برق استان قزوین در قالب چهل و یکمین هفته پویش هرهفته الف-ب-ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با طرح‌های آب و برق استان‌های البرز، لرستان، خراسان شمالی و چهارمحال بختیاری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان