۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۹ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در قزوین به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۳۴۸۳۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر نیرو؛

۹ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در قزوین به بهره‌برداری رسید

۹ پروژه بزرگ صنعت آب و برق استان قزوین با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین به صورت مجازی افتتاح و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

۹ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در قزوین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ظهر امروز(سه‌شنبه)با برگزاری پویش هر هفته الف–ب–ایران، با شعار ساخت‌وسازها، سازوکارها، 9پروژه بزرگ صنعت آب و برق استان قزوین با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین به صورت مجازی افتتاح و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

داراب بیرنوندی، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، طرح‌های یاد شده حوزه متبوع خود را شامل بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری فاضلاب و فاز نخست تصفیه‌خانه شهر قشلاق، بهره‌برداری از پروژه انتقال فاضلاب منطقه مینودر در قزوین به تصفیه خانه شهر محمودآباد و ارتقای کیفی آب آشامیدنی روستای شهیدآباد نام برد.

علی خلجی، مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان نیز پروژه‌های صنعت برق در افتتاحیه‌های پویش مذکور را شامل چهار پروژه احداث خط دومداره 63کیلو ولت جهان‌آباد، دشتابی، البرز، افزایش ظرفیت ترانس‌های پست لیاء2، اجرای طرح‌های سرمایه‌ای شامل توسعه، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، نیرو رسانی، روشنایی معابر و بالاخره اجرای هفت طرح فتوولتائیک مختص مشترکین به ظرفیت 57 کیلو وات برشمرد.

محمدعلی رمضانی، معاون فنی و مهندسی ساتبا در ادامه پروژه‌های افتتاحی پویش الف–ب–ایران، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در استان قزوین را نیز شامل نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی تاکستان- طویوقچی و نیز نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی ژیان کوشک - بوئین زهرا برشمرد.

هدایت اله جمالی‌پور، استاندار قزوین نیز افتتاح طرح‌های مذکور در کنار پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در سطح استان قزوین را، بیانگر استمرار خدمات به مردم دانست و یادآور شد: این بهره برداری‌ها نشان می‌دهد که حرکت نظام برای حل مشکلات مردم با وجود کمبود اعتبارها و تحریم‌ها همواره ادامه دارد و هیچگاه متوقف نخواهد شد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو نیز ضمن ابراز خرسندی از طرح‌های افتتاحی استان قزوین، از پروژه فاضلاب روستای قشلاق به عنوان پروژه شاخصی نام برد که در پی یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به ثمر رسیده و اظهار امیدواری کرد که از این پس پرونده فاضلاب روستایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و شاخص‌های بهداشت روستایی کشور ارتقا خواهد یافت.

گفتنی است؛ برای افتتاح این 9پروژه اعتباری معادل 931میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان