۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استقبال دانش‌آموزان قزوینی از اردوهای راهیان نور مجازی
کد خبر: ۳۴۸۳۱۷ نویسنده: محمدسرباز تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خبر داد

استقبال دانش‌آموزان قزوینی از اردوهای راهیان نور مجازی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از استقبال دانش‌آموزان قزوینی از اردوهای راهیان نور مجازی خبر داد و گفت: با برگزاری این برنامه بسیاری از رکوردهای آنلاین و غیرآنلاین فضای مجازی استان قزوین در یک روز شکسته شد.

استقبال دانش‌آموزان قزوینی از اردوهای راهیان نور مجازی

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ از برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان استان قزوین طی روز گذشته و امروز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته این برنامه با همکاری و همیاری اعضای ستاد برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی استان، قرارگاه فضای مجازی سپاه، مجموعه صدا‌وسیما، بسیج فرهنگیان استان و معاونت اردویی و گردشگری سپاه با بالاترین کیفیت در موقع مقرر خود برگزار شد که تاثیرات بسیار خوبی را به همراه داشت.

وی افزود: با برگزاری این برنامه بسیاری از رکوردهای آنلاین و غیرآنلاین فضای مجازی استان قزوین در یک روز شکسته شد، به طوریکه روز گذشته که ساعت ۹ صبح ‌افتتاحیه برنامه راهیان نور دانش‌آموزی آغاز شد ۲۲هزار و ۵۰۰بازدید کننده آنلاین و ۲۰۱هزار و ۷۰۰بازدید کننده غیرآنلاین داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: این یکی از بزرگ‌ترین افتخارات بسیج دانش‌آموزی استان قزوین است که باید در رکورد شکنی تاریخ فضای مجازی استان ثبت شود.

وی با اشاره به عناوین برنامه‌ها بیان کرد: پخش آنلاین برنامه یادمان دهلاویه در ساعت ۱۱صبح ۲۷هزار و ۵۰۰بازدید کننده آنلاین و ۱۲۳هزار و ۱۰۰بازدید کننده غیرآنلاین و پخش زنده یادمان طلاییه ۱۵هزار و ۶۰۰بازدید کننده آنلاین و ۵۰هزار و ۲۰۰نفر بازدید کننده غیرآنلاین داشت.

سرباز عنوان کرد: کانال بسیج دانش‎آموزی بیش‌از ۳۳هزار و ۳۰۰مخاطب دارد که از این میزان حدود ۷۰درصد مخاطبان کانال بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در شبکه شاد فعال هستند که در این پویش‌ها شرکت می‌کنند که آمار قابل توجه و بالایی است.

وی ابراز کرد: تعداد بازدید از پست‌هایی که روز گذشته در کانال بسیج دانش‌آموزی درج شد یک رکورد شکنی بی‌سابقه در فضای مجازی استان قزوین بوده و به میزان ۲میلیون و ۱۴۵هزار و ۲۸۰ نفر بازدید کننده داشت؛ همچنین برنامه شب خاطره از پادگان دو کوهه که ساعت ۱۹روز گذشته برگزار شد ، ۱۱هزار و ۹۰۰بازدید کننده آنلاین و ۴۸هزار و ۸۰۰ نفر بازدید کننده غیرآنلاین داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: روز گذشته ۲۶هزار و ۴۸۰مطلب از کانال بسیج دانش‌آموزی به اشتراک گذاشته شد و این آمار از بالاترین میزانِ بازدیدِ مطالب فضای مجازی استان در یک‌ کانال طی یک روز بیشتر است.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم امروز هم به عنوان دومین روز از برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی این رکورد شکنی‌ها و افتخارآفرینی‌ها برای استان قزوین ادامه داشته باشد و برنامه راهیان نور استان با بالاترین کیفیت و بیشترین درصد رضایت توسط دانش‌آموزان به اجرا برسد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان